۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
درگفتگو با دی اسپورت،

رمضانیان:مسگرساروی نیاز به زمان دارد

دی اسپورت:نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ آزادگان تا ساعاتی دیگر در خرم آباد مهمان خیبر خواهد بود. به همین دلیل با عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی تماس گرفتیم تا آخرین وضعیت تیم را از زبان ایشان جویا شویم.
کد خبر: ۶۳۲۸۲

به گزارش"دی اسپورت"،رمضانی در مورد آخرین وضعیت تیم به خبرنگار دی اسپورت گفت: پس از شکست مقابل فجر هفته سختی را پشت سر گذاشتیم تا اینکه بالاخره مالک باشگاه با استعفا آقای الهامی موافقت کرده و آقای مسگرساروی را به عنوان مسوول کادر فنی معرفی کردند. در فرصت اندکی که داشتیم تیم دو جلسه در قائمشهر زیر نظر آقای مسگرساروی تمرین کرد و روز شنبه به سمت خرم آباد حرکت کردیم. ظهر شنبه و یکشنبه دوتمرین دیگر در تهران و خرم آباد برگزار کردیم و تقریبا مهیای بازی هستیم که امیدوارم بتوانیم خرم آباد رو با امتیاز ترک کنیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد کنار گذاشتن و روی کار آمدن حسین مسگرساروی گفت: ببینید اصلا قرار نبود آقای مسگرساروی از جمع ما جدا شود ولی حالا بنا به دلایلی ایشان حاضر به همکاری با آقای الهامی نشدند و چند هفته ای در خدمتشان نبودیم ولی این را هم درنظر بگیرید که تصمیمات کلان باشگاه نساجی مانند همه باشگاه های جهان در جلسات هیات مدیره گرفته می شود و من هم به عنوان مدیرعامل در این جلسات مانند بقیه اعضا تنها یک رای دارم.

رمضانی با بیان اینکه مسگرساروی بعد از دوری ۲۰ روزه، دوباره زمام امور را دست گرفته و نباید از او انتظار بیش از حد داشت، ادامه داد: درست است که آقای مسگرساروی از روز اول در کنار ما حضور داشتند ولی این را هم در نظر داشته باشید که بازیکنان حدود یک ماه با تفکرات یک مربی دیگر کار کرده اند و تا دوباره بخواهند به تفکرات آقای مسگرساروی نزدیک شوند کمی زمان می برد ولی فکر می کنم بچه ها خیلی زود به روزهای خوبشان باز گردند.

مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به این سوال که در زمان حضور مسگر طی مصاحبه ای گفته بودید که تیم زیبا بازی نمی کند، افزود: بله در آن بازی ها واقعا نساجی از نظر نمایش تیمی بازی خوب و تماشاگر پسندی را ارایه نمی داد و من در مصاحبه هایم به این موضوع اشاره کردم ولی در زمان آقای الهامی هم حرفم همین بود و در آن سه بازی هم علاوه بر نمایش ضعیف، در کسب نتیجه هم موفق نبودیم. در مجموع عده ای در همه شهرها و در اطراف همه تیم ها حضور دارند که هر اتفاقی حالا خوب یا بد، همیشه ناراضی هستند و ما باید تلاش کنیم تا آنها را هم راضی نگه داریم.

رمضانی در مورد شناختش از خیبر گفت: در لیگ یک فاصله فنی تیم ها خیلی زیاد نیست و به نظر من دیدار با خیبر یکی از سخت ترین بازی های نساجی در این فصل خواهد بود زیرا اولا این تیم علیرغم بازی های خوبش نتیجه لازم را تا به امروز نگرفته و دوما به دلیل فرار از قعر جدول و با کمک هوادارانش شک نکنید که در این بازی به دنبال سه امتیاز خواهد بود و نباید فکر کنیم که امروز یک بازی مقابل تیمی ضعیف داشته و خود را از پیش برنده قلمداد کنیم ولی در مجموع انشالله که با دست پر به قائمشهر باز گردیم.

وی در پایان افزود: هواداران نساجی از قائمشهر ما را دعا کنند تا انشاله با دست پر بازگردیم. زیرا بدون شک دعای آنها موجب دلگرمی بازیکنان و کادرفنی خواهد شد.



ترند های روز