۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
درگفتگو با دی اسپورت،

اصغرزاده:مسئولین حمایت نکنندکاردرمرحله دوم سخت می شود

دی اسپورت:دروازه بان شهرداری کاشان امیدوار است تیمش در مرحله دوم نیز مدعی باشد.
کد خبر: ۶۳۲۸۶

به گزارش"دی اسپورت"،وحید اصغرزاده، دروازه بان آماده این روزهای شهرداری کاشان که آمار فوق العاده کلین شیت در نیمی از بازی های این تیم را به ثبت رسانده در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت و در خصوص بازی تیمش مقابل شهرداری بندرعباس اظهارداشت:بازی حساسی را مقابل شهرداری بندرعباس پشت سرگذاشتیم چرا که از یک نظر باید صعود خود را مسجل می کردیم و از یک نظر مقابل مربی سابق خود بازی می کردیم که کار را سخت تر می کرد.


وی افزود:خوشبختانه توانستیم از این بازی6امتیازی سربلند خارج شویم و یک امتیاز ارزشمند را از تیم پر مهره شهرداری بندرعباس در یک بازی خارج از خانه بگیریم.


اصغرزاده درباره درخشش در این بازی که موقعیت های بسیار شهرداری بندرعباس را مهار کرد گفت:درخشش من در دروازه شهرداری کاشان به نظر من به کل تیم مربوط می شود البته باید از آقای آین تشکر کنم که به واقع برای تمرینات وقت می گذارند از همین جا دست ایشان را می بوسم چرا که زحمات بسیاری برای من کشیده اند و در حد لیگ برتر در تمرینات نکات فنی را به من انتقال میدهند امیدوارم بتوانم روزی جواب زحمات اقای آین دوست داشتنی را بدهم.




اصغرزاده در مورد آمار کلین شیت خود گفت:هدف در ابتدا گل نخوردن می باشد و سپس چشم داشتن به حملات و به گل رسیدن که خوشبختانه با زحمات و تلاش بازیکنان در این زمینه موفق عمل کرده ایم.


دروازه بان شهرداری کاشان در مورد اینکه خط دفاعی چقدر در عملکرد او تاثیر مثبت گذاشته افزود:هیچ چیز برای یک گلر به مانند داشتن یک خط دفاعی خوب نیست چرا که اگر یک گلر خط دفاعی خوبی نداشته باشد نمی تواند به این آمار خوب کلین شیت برسد هرچند که نباید کمک های بی شمار آقای آین را که واقعا در بازی ها به کارم می آیند نادیده گرفت.


اصغرزاده درباره بازی آینده تیمش در مقابل نفت نوین آبادان تصریح کرد:بازی حساسی مقابل این تیم خواهیم داشت اما ما برای اینکه صدرنشینی خود را حفظ کنیم تا در دور بعدی در گروه ساده تری بیافتیم در این بازی انگیزه بالایی داریم و انشالله با تلاش مجموعه شهرداری کاشان با دست پر و3امتیاز این بازی را به پایان می رسانیم.


دروازه بان آینده دار شهرداری کاشان با تاکید بر لزوم حمایت از این تیم گفت:به واقع بازیکنان شهرداری کاشان شاهکار کرده اند که این تیم را به صدر جدول فرستاده و در صدر حفظ کرده اند اما در مرحله دوم کار بسیار سخت است و مسئولین باید بیایند و این بازیکنان و تیم را حمایت کنند چرا که ما واقعا در کاشان تنها هستیم و هیچ حامی نداریم اما اگر مسئولین بیایند و حمایت کنند مطمئن باشید در مرحله بعد نیز یکی از مدعیان خواهیم بود امیدوارم مسئولان این موقعیت را درک کنند چرا که ممکن است تا10سال دیگر چنین موقعیتی برای صعود این تیم کاشانی پیش نیاید.


اصغرزاده در پایان اظهاداشت:تشکر می کنم از آقای قاسم سیانکی که در ابتدای فصل تیم خوبی را بستند اما قسمت نشد که با تیم ادامه دهند.از آقای حسین اشرف کمال تشکر را دارم که در چند بازی گذشته به خوبی تیم را هدایت کردند و نقش موثری در صدرنشینی تیم داشتند. همچنین از آقای آین تشکر می کنم که بسیار برای من زحمت می کشند و البته از خانواده و همسرم نیز تشکر میکنم که همیشه پشت من بوده و کمکم کرده اند.


تیم فوتبال شهرداری کاشان با 34امتیاز در صدر جدول گروه دوم لیگ دو قرار دارد و یکی از مدعیان صعود به دور دوم و لیگ یک می باشد.