۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
اختصاصی دی اسپورت،

آلومینیوم هرمزگان به لیگ بازگشت

دی اسپورت:آلومینوم هرمزگان با نتیجه3بر0شاهین ماهشهر را شکست داد.
کد خبر: ۶۳۳۵۱

به گزارش"دی اسپورت"،آلومینیوم هرمزگان که از ابتدای فصل بر خلاف تصور تیم مدعی نبود و آرام آرام به جمع قعرنشینان پیوست سرانجام در هفته بیست و یکم و مقابل پایانی یک نتیجه امیدوار کننده گرفت و موفق شد شاهین ماهشهر را با نتیجه3بر0شکست دهد.


علیرضا اسلامی موفق شد در نیمه نخست تک گل تیم هرمزگانی را به ثمر برساند.


اما شاگردان سرخاب که به خوبی می دانستند اگر نیم نگاهی به ماندن در مسابقات دارند باید این بازی را با پیروزی پر گل نیز پیروز شوند باز هم به دروازه ماهشهری ها حمله کردند.


حسن رمون زاده و محمد فتحی زننده گل های دوم و سوم آلومینیوم هرمزگان در نیمه دوم مقابل شاهین ماهشهر بودند تا 3امتیاز که ارزش6امتیاز داشت در هرمزگان حفظ شود.


با این پیروزی آلومینیوم هرمزگان25امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد اما این تیم هنوز از خطر سقوط در امان نیست.


شاگردان سرخاب باید در بازی هفته پایانی به قزوین سفر کنند و در یک بازی مرگ و زندگی رو در روی تیم کاسپین قرار بگیرند از طرفی خود کاسپین قزوین برای فرار از سقوط می جنگند و اگر بتواند آلومینیوم را شکست دهد امید به بقا دارد.


از طرفی اگر آلومینیوم هرمزگان موفق شود کاسپین را شکست دهد یا متوقف کند می تواند جشن بقا را در قزوین بگیرد.


البته اگر کاسپین قزوین در این دیدار موفق به شکست آلومینیوم هرمزگان شود در آن صورت به علت هم امتیاز شدن این دو تیم و تفاضل گل بهتر کاسپین، شاگردان کرم پور در لیگ دو ماندگار می شوند از طرفی نتیجه دیدار شاهین ماهشهر - کارا شیراز نیز برای این بازی مهم می باشد چرا که شاهین ماهشهر 24امتیازی است و در آستانه سقوط قرار دارد با این تفاوت که تیم ماهشهری باید در خانه و مقابل تیم قعرنشین کارا شیراز به میدان برود.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری

 


برنامه دیدارهای هفته پایانی مرحله نخست لیگ دسته دوم گروه C:

 

شهرداری تبریز - شاهین شهرداری بوشهر

 

هف سمنان - شهرداری همدان

 

پاس همدان - سردار بوکان

 

شاهین ماهشهر - کارا شیراز

 

کاسپین قزوین - آلومینیوم هرمزگان