۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
اختصاصی دی اسپورت؛

یحیی گلمحمدی: تساوی راضی کننده بود

سرمربی اکسین البرز می گوید شرایط سخت افزاری در لیگ یک بحرانی است و مربیان کار سختی در پیش دارند.
کد خبر: ۶۳۳۸۵

به گزارش"دی اسپورت"، یحیی گلمحمدی در مورد دیدار تیم اکسین البرز مقابل بادران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: بازی به دلیل وضعیت زمین مسابقه کیفیت لازم را نداشت. معتقدم تساوی هم در چنین شرایطی بد نیست. زمین چمن اجازه فوتبال بازی کردن را به دوتیم نداد. ما تلاش‌مان را انجام دادیم و تا دقایق پایانی امیدوار به جبران نتیجه بودیم.

وی افزود: تاخیر یک ساعته باعث شد تا بازیکنان دوبار مجبور به گرم کردن کنند و این امر باعث شد تا تمرکز و هیجان بازیکنان بهم بریزد ، نتیجه تساوی در این وضعیت جوی قابل پیش بینی بود هرچند ما در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر رساندیم اما نشان دادیم که از لحاظ بدنی و روحیه ای در شرایط خوبی به سر می بریم.

 

سرمربی اکسین ادامه داد: در بازی های اخیر نشان دادیم که تا ثانیه های پایانی برای کسب امتیاز تلاش می کنیم. در خصوص این بازی نمی توان بحث فنی داشت اما تلاش بازیکنانم را دوست داشتم.

 

وی در خصوص وضعیت لیگ یک و کیفیت بازی ها نیز بیان داشت: اختلاف زیادی بین لیگ برتر و لیگ یک وجود دارد. چه از نظر وضعیت زمین های تمرینی تا مسابقات ، وضعیت سخت افزاری در لیگ یک به نظر من بحرانی است و مربیان کار سختی پیش روی دارند.

البته برنامه بازی هم بصورت منظم برگزار می شود.

سرمربی اکسین در پایان در خصوص داوری هادر لیگ یک بیان نمود: طی هفته هایی که در تیم اکسین بوده ام داوری ها مشکل خاصی نداشته و راضی کننده بوده است.