۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
اختصاصی دی اسپورت،

کار بزرگ فلاح در شهرداری فومن/فومنی ها هم صعود کردند

دی اسپورت:شهرداری فومن با پیروزی مقابل استقلال آبی ب به دور دوم مسابقات لیگ دسته دوم صعود کرد.
کد خبر: ۶۳۴۰۵

به گزارش:دی اسپورت"، در چارچوب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ دسته دوم تیم فوتبال ،شهرداری فومن با برتری 3بر1مقابل استقلال آبی به دور دوم مسابقات لیگ دسته دوم صعود کرد.


نیمه نخست دو تیم محتاط عمل می کردند هرچند فومنی ها برتری نسبی نسبت به حریف خود داشتند.


اما در آغاز نیمه دوم شاگردان علی فلاح با استفاده از امتیاز میزبانی بازی را طوفانی آغاز کرد و دقیقه51حسن اشجاری موفق شد از روی نقطه پنالتی فومنی ها را به گل اول مسابقه برساند پس از این گل فومنی ها که می خواستند خیال خود را بابت پیروزی و صعود راحت کنند عقب نکشیدند و محسن رحیمی دقیقه68موفق شد شهرداری فومن را به گل دوم برساند.


پس از این گل استقلال آبی دقایقی بر توپ و میدان مسلط شد و توانست از روی نقطه پنالتی یکی از گل های شهرداری فومن را جواب دهد.


اما در حالی که حساب کار 2بر1پیگیری می شد بازیکنان استقلال آبی به دلیل استرس بالا خشن تر بازی را دنبال می کردند که باعث شد این تیم ده نفره شود.


این پایان کار نبود و در دقایق پایانی حسین محبی گل سوم را نیز برای تیم میزبان به ثمر رساند تا خیال شهرداری فومن بابت صعود راحت شود.


با این پیروزی 6امتیازی ،تیم شهرداری فومن35امتیازی شد و با قرار گیری در مکان دوم جدول یک هفته زودتر از پایان دور نخست به مرحله دوم صعود کرد.

 

نباید از کار بزرگ علی فلاح در تیم شهرداری فومن چشم پوشید چرا که این مربی بومی توانست پس از فراز و نشیب های فراوان در حالی که تیمش حتی در بعضی هفته ها پایین تر از میانه جدول قرار گرفت یک هفته مانده به اتمام رقابت ها صعود تیمش به دور دوم را مسجل کرد.


استقلال آبی ب نیز با این باخت 29امتیازی باقی ماند و در رده ششم جدول قرار گرفت البته این تیم در روز پایانی نیز روی کاغذ شانس صعود دارد اما این اتفاق بسیار بعید به نظر می رسد مگر اتفاقات خاص فوتبالی رخ دهد.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری

 

 

برنامه هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم گروه B:

 

استقلال آبی ب  -  شهرداری کاشان

 

شهرداری بندرعباس  -  شهرداری ماهشهر

 

داماش گیلان  -  شهید کریمی جویبار

 

نفت نوین آبادان  -  بادران نوین تهران

 

پتروکیان شوشتر  -  شهرداری فومن

 

نماینده اردبیل  -  شهرداری ارومیه

 

 

 



ترند های روز