۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
در گفتگو با دی اسپورت؛

پاکیزه:برخی ها ازسقوط بادران نوین خوشحال شدند

دی اسپورت:پاکیزه صحبت های جالبی در خصوص مدیریت تیم بادران نوین تهران در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت مطرح کرد.
کد خبر: ۶۳۴۳۹

حمید پاکیزه بازیکن تیم بادران نوین تهران در خصوص سقوط این تیم به لیگ پایین تر به خبرنگار" دی اسپورت "گفت : مقابل شهرداری بندرعباس بازی خوبی انجام دادیم و در روزی که باید می بردیم به تساوی رضایت دادیم و در هر صورت باوجود بی مهری های زیاد به لیگ سه سقوط کردیم .


وی ادامه داد : هر چند در این چند دیدار آخر شاید مقداری بدشانسی هم گریبانگیر ما شد ولی باید چند مورد را شفاف سازی کنیم تا کسانی که از بیرون به تیم بادران نوین نگاه می کردند حقایق را بیشتر بدانند.


بازیکن بادران نوین تصریح کرد :  بعد از بازی با شهرداری بندرعباس اقای احمد ابراهیمی که مسئول اصلی تیم است و میرشیبانی مشاور باشگاه  و شافعی  آمدند و  یک سری صحبت هایی کردند که بهتر است  مقداری در این خصوص صحبت کنم تا  حقایق روشن شود و بدانند چه به روز  تیم ما آمد  .


پاکیزه اطهار داشت: احمد ابراهیمی که مسئول بستن قرارداد با بازیکنان تیم بود و میرشیبانی مشاور باشگاه که باهم میخواستند محمود شافعی در راس کادرفنی باشد که عدم نتیجه گیری تیم مقابل ماهشهر باعث شد وحید مظاهری به تیم ما بیاید که البته آقایان به شدت از این تصمیم مدیریت ناراحت شدند و  از بازی کاشان شروع به کار شکنی کردند.


وی ادامه داد : کجای فوتبال دنیا به تیم ته جدولی ،میگویند دو تا دوتا برد کسب کنید  تا پاداش و حقوق بگیرید؟ چطور بعد از ۴ بازی با تیمهای ارومیه ، فومن ، اردبیل و کاشان که تیم ۸ امتیاز گرفت آقایان از تیم سراغی نمیگرفتند؟ بعد از تساوی با شهرداری کاشان صدر نشین در  کاشان که ۲-۲ شدیم آقایان زنگ زدند که پس کی به رتبه های بالای جدول صعود می کنید؟

 

پاکیزه افزود:چطور بازیکنانی که نیم فصل با تیم قرارداد یک میلیونی بستند  نباید هزار تومان  بگیرند ولی برای لیگ یک  فقط برای یک بازیکن ۵۵۰میلیون  پول دادید؟


 وی اظهار داشت :آقای ابراهیمی و آقای شافعی  غیر مستقیم بعداز بازی با کاشان کمر همت به سقوط این تیم بستند و حتی با شکست تیم  ربیعی در لیگ یک هم شادمان به منازل خود می رفتند.چرا بازیکنی را که  سرمربی تیم  میخواست بخاطر ماهی ۳ میلیون  نگرفتید ولی همان بازیکن می رود در تیم  زیر مجموعه شما یعنی کیمیا فرایند بیشتر از این مبلغ قرارداد می بندد ؟هر بازیکنی که کادرفنی میخواست از جمله عباس کندل و میلادمرادی از شهرداری ارومیه و شهرداری فومن گفتید ما نداریم.


 بازیکن سابق صبای قم در لیگ برتر ادامه داد :حالا که تیم افتاده است میگویند هربازیکنی خواستید گرفتیم مگر کسی جز ما ،با ماهی ۱ میلیون به این تیم می آمد ،قبل از سفر به ماهشهر عرض کردید حقوق  آماده هست میدهیم  ،آن هم چه حقوقی ماهی  ۱ میلیون  که برای بادران و دکتر قربانی پولی نیست .


حمید پاکیزه در پایان گفت :آیا آقایان اطلاع دارند  که بازیکن شهرستانی که در  خوابگاه هستند  پول غذای آنها توسط شهرام عباد زاده داده می شد، ممکن است  دکتر قربانی از قربانی شدن این تیم توسط  آقایان بی خبر باشد یا شاید هم میداند و برایش مهم نباشد .