۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
درگفتگو با دی اسپورت،

مدیرعامل اروند:یکی از سه تیم صعودکننده به لیگ یک خواهیم بود

دی اسپورت:مدیرعامل باشگاه اوند خرمشهر معتقد است اروند،شایسته صعود از این گروه و در نهایت شایسته صعود به لیگ یک است.
کد خبر: ۶۳۴۶۶

به گزارش"دی اسپورت"،امیر سامری در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت و در خصوص بازی امروز اروند خرمشهر در مقابل شهباز نوژان البرز اظهارداشت:بازی با توجه به شرایط جدولی و اینکه می خواستیم به مرحله دوم صعود کنیم مقداری برای بازیکنان ما بیش از حد حساس شده بود اما از طرفی نیز تیم شهبازنوژان به شدت در لاک دفاعی فرو رفته بود و اجازه کار را به ما نمی داد اما خدا رو شکر موفق شدیم در نهایت دروازه این تیم را باز کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم.


وی افزود:به بازیکنان نیز گفتم اگر شهبازنوژان از اول فصل مقابل همه تیم ها اینگونه دفاعی بازی می کرد الان30امتیاز را برای خودش اندوخته بود.البته ما در بازی مقابل این تیم بالغ بر20موقعیت مسلم گلزنی داشتیم اما توپ های آخر ما با خوش شانسی تیم حریف و استرس بازیکنان خودمان تبدیل به گل نمی شد اما مهم3امتیاز بود که خدا رو شکر با زحمات بازیکنان و کادر فنی بدست آمد.


مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر در مورد اینکه رمز موفقیت این باشگاه برای صعود به دور دوم چه بود گفت:خدا را شکر امسال در اولین سالی که در فوتبال تیمداری کردیم لطف خدا شامل حال من شد که27مرد در کنار من مشغول به فعالیت هستند از کادر و بازیکنان همه و همه همدل هستند و فعل خواستن را به خوبی صرف کرده اندچرا که به نظر من همه چیز بحث مالی نیست بلکه بحث های انگیزشی ،مدیریتی ،فنی و مهم تر از همه غیرت بازیکنان می باشد که روی هم باعث درخشش و صعود ما به دور دوم شده است.


سامری در مورد بازی های آینده اروند خرمشهر گفت:در دو بازی باقی مانده نیز با انگیزه بالا حاضر خواهیم شد چرا که قصد داریم با صدرنشینی صعود خود را شیرین تر کنیم البته اگر حریفان نفت  وگاز در ابتدای فصل مقابل این تیم قرار می گرفتند الان تفاضل گل ما بهتر بود و صدرنشین بودیم اما 2بازی آینده نیز فرصت خوبی برای صدرنشینی است.


امیر سامری با اشاره به برنامه های خاص این تیم برای مرحله بعد گفت:به زعم کارشناسان امر گروه نخست امسال سخت ترین گروه لیگ دسته دوم بود چرا که اگر همین الان مشاهده کنید به جز تیم ما و نفت و گاز که صعودشان قطعی شده 4تیم دیگر شانس صعود را دارند.


سامری ادامه داد:مسلما در مرحله بعد تیم های خوب و باشخصیتی حضور دارند که البته ما نیز برای مرحله بعد برنامه خاص و ویژه ای داریم و انشالله با این برنامه ها و تلاش مجموعه اروند خرمشهر یکی از سه تیم صعود کننده به لیگ یک خواهیم بود.


مدیرعامل باشگاه اروند خرمشهر در خصوص برنامه های این باشگاه برای مرحله دوم بیان کرد:پس از اتمام مسابقات در مرحله نخست2روز استراحت خواهیم کرد و سپس با توجه به برنامه ای که برای مرحله دوم اعلام می شود به اردو می رویم تا کارهای تاکتیکی و بدنسازی خود را پیگیری کنیم.


امیر سامری در پایان اظهارداشت:جا دارد از تماشاگران خونگرم خرمشهری کمال تشکر را داشته باشم که از روز اول تا به الان پشت تیم خود بودند و نقش اساسی در این صعود دارند. مردم خرمشهر شایسته بهترین ها هستند و به نظر من این شهر لیاقت داشتن یک تیم در لیگ برتر و دسته اول را دارد که امیدواریم ما بتوانیم به این مهم برسیم.همچنین از سایت مرجع و بسیار خوب دی اسپورت تشکر می کنم که به خوبی اخبار لیگ دسته دوم را پوشش می دهد و شور خاصی را به این رقابت ها داده است.

 

تیم فوتبال اروند خرمشهر با پیروزی مقابل شهباز نوژان البرز صعود خود را به دور دوم مسابقات لیگ دسته دوم قطعی کرد.

 

خبرنگار:علیرضایاوری