۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
اختصاصی دی اسپورت،

پرشین کاپ؛ آزمونی موفق برای مسئولان و مردم بوشهر

دی اسپورت:دقیقا در اولین روز بازیها و همزمان با اولین دیداراین رقابتها و ورود تیمهای اوکراین و ایتالیا به میدان و بهت و حیرت آنها از حضور پرشور بوشهریها در ورزشگاه زیبای ساحلی بوشهر به کار وسعت و بزرگی کار انجام شده بیشتر واقف شدیم.
کد خبر: ۶۳۴۶۹

به گزارش"دی اسپورت"،دقیقا در اولین روز بازیها و همزمان با اولین دیداراین رقابتها و ورود تیمهای اوکراین و ایتالیا به میدان و بهت و حیرت آنها از حضور پرشور بوشهریها در ورزشگاه زیبای ساحلی بوشهر به کار وسعت و بزرگی کار انجام شده بیشتر واقف شدیم.

از همان روزی که قرار شد مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی (پرشین کاپ) در بوشهر برگزار شود عزمی استانی برای برگزاری آبرومند این رقابتها به را افتاد ، مجموعه استانداری بوشهر، اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال ایران، منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی، هیات فوتبال استان بوشهر و چند دستگاه اجرایی دیگر با تلاشی شبانه روزی و شگفت انگیز طی 20 روز ورزشگاهی با حداکثر امکانات برای رقابتها آماده کردند.

اما آنچه این زنجیره تلاش و ممارست را تکمیل کرد حضور همه جانبه و پرشور مردم ورزشدوست بوشهر بود که مهر تاییدی بر خواسته و تلاش مسئولان استانی و کشوری بود که به نوعی این حضور کسترده خستگی را از تن متولیان امر به در کرد. رفتار پسندیده مردم ورزشدوست استان بوشهر در ورزشگاه  در این تورنمنت، تشویق تیمهای مهمان حتی در دیدارهایی که با ایران روبرو بودند و فرهنگ بالا و درک صحیح مردم این دیار را از روح ورزش به نمایش گذاشت.

در واقع پرشین کاپ آزمونی جدید برای ورزش بوشهر بود که اولین پیامد آن احداث یک ورزشگاه ساحلی بود، آزمونی که برای بوشهریها با موفقیت همراه شد که می تواند این بندر زیبا را به پایگاهی برای برگزاری دیگر رقابتهای بین المللی نظیر بازیهای آسیایی تبدیل کند.

اما این حرکت قابل تقدیر و سازنده مسئولان استانی نباید متوقف شود وجود پتاسیل های لازم در این زمینه را نباید فراموش کرد و با تقویت ساختارهای لازم از جمله احداث یک هتل پنج ستاره در مرکز استان که خواسته رییس فدراسیون فوتبال ایران از استاندار بوشهر نیز بود و همچنین تجهیز و نگهداری ورزشگاه فعلی، بندر زیبای بوشهر و مردم مهربانش را به عنوان پاگاه جهانی برای فوتبال ساحلی معرفی کرد. از همین امروز با همین همدلی که این اتفاق را حادث کرد به سمت روزهای روشن تر حرکت کنیم .

یادداشت:عبدالرضا کللی