۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۴
اختصاصی دی اسپورت،

باصعود اروند،کام خرمشهر بازهم شیرین شد

دی اسپورت:تیم فوتبال اروند خرمشهر با غلبه بر شهبازنوژان البرز به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم صعود کرد.
کد خبر: ۶۳۴۷۱

به گزارش"دی اسپورت"،در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم و در یکی از حساس ترین دیدارها اروند خرمشهردر خانه از شهبازنوژان البرز پذیرایی می کرد که در نهایت شاگردان شهرام مهرپیما با پیروزی1بر0مقابل این تیم صعود خود را به دور دوم مسابقات لیگ دسته دوم مسجل کردند.


اروندی ها که به خوبی میدانستند با پیروزی در این دیدار تا حد زیادی حکم صعودشان به دور دوم امضا شده است بازی را از همان ابتدا هجومی آغاز کردند و در نیمه نخست حملات بسیار زیادی را روی دروازه شهبازنوژان ترتیب دادند اما دفاع چند لایه تیم میهمان اجازه کار را به مهاجمان اروند خرمشهر نمی داد.


اما در نیمه دوم شاگردان مهرپیما به خوبی فعل خواستن را صرف کردند و با انگیزه بیشتر و با برنامه تر به دروازه شهبازنوژان نزدیک شدند تا سرانجام دقیقه80حملات پردامنه اروندی ها جواب داد و رضا هاشمی در پشت محوطه جریمه شهبازنوژان شوت سرکشی را روانه دروازه این تیم کرد تا این توپ زوزه کشان در کنج دروازه تیم میهمان آرام گیرد.


پس از این گل اروند باز هم موقعیت های خوبی داشت اما یکی پس از دیگری هدر رفتند تا این دیدار حساس با نتیجه یک بر صفر به سود اروند میزبان به پایان برسد.


پس از سوت پایان مسابقه و با توجه به نتایج دیگر دیدارها  که صعود اروند خرمشهر مسجل شده بود کادر و بازیکنان این تیم به همراه هواداران پر شور خرمشهر جشن صعود به دور دوم را برپا کردند تا کام خرمشهر این بار به نوعی دیگر شیرین شود.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری




ترند های روز