۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۵
اختصاصی دی اسپورت،

تساوی بد موفع فولاد نوین در خانه

دی اسپورت:فولاد نوین اهواز در خانه مقابل تیم قعرنشین شهرداری اراک متوقف شد.
کد خبر: ۶۳۴۷۲

به گزارش"دی اسپورت"،در چارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ دسته دوم در یکی از حساس ترین بازی های گروه نخست فولاد نوین اهواز از شهرداری اراک پذیرایی می کرد که در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.


فولادی ها که به خوبی می دانستند اگر نیم نگاهی به صعود دارند و با توجه به دو دیدار آینده خود باید پیروز از نبرد دشوار این هفته خارج شوند از ابتدا به دروازه شهرداری اراک حمله کردند اما روی یک غافلگیری گل نخست برای میهمان و توسط حمید حیدری در دقیقه27رقم خورد تا برای دقایقی فولادی ها وارد شوک شوند.


اما دقیقه40صیاد کوکبی موفق شد کار را برای فولاد نوین به تساوی بکشد تا دو تیم با نتیجه1بر1راهی رختکن شوند.


در نیمه دوم شاگردان خدریان با اینکه موقعیت های بسیار خوبی داشتند اما هیچ کدام تبدیل به گل نشد تا فولاد نوین در خانه و در روزی که رقیبان مستقیم نتایج خوبی گرفته بودند متوقف شود.


با این تساوی فولادنوین37امتیازی شد و در مکان پنجم جدول قرار گرفت با نگاهی به دو دیدار آینده تیم ها و اینکه هفته آینده نفت امیدیه با شهربارانی بازی دارد که از جدول خط خورده در عوض فولادی ها باید به مصاف بعثت کرمانشاهی بروند که هنوز روی کاغذ شانس دارد کار صعود فولاد نوین مقداری دشوار به نظر می رسد.

 

البته فولاد نوین در هفته آخر نیز مقابل برق نوین شیراز کار ساده ای نخواهد داشت.


باید منتظر بود و دید فولاد نوین آیا می تواند از پس 2بازی بسیار مهم پیش رو برآید یا هفته آینده با تساوی یا باخت مقابل بعثت پرونده صعود این تیم نیز بسته می شود.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری

 

 

بازی های هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم گروهA:

 

شهرداری اراک - قشقایی شیراز

 

بعثت کرمانشاه - فولاد نوین اهواز

 

برق نوین شیراز - نفت و گاز گچساران

 

زاگرس یاسوج - اروند خرمشهر

 

شهباز نوژان البرز - سپهر نقش جهان



ترند های روز