۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
درگفتگو با دی اسپورت،

ریش اصفهانی:کاسپین قزوین رادرلیگ2ماندگار میکنیم

دی اسپورت:دروازه بان تیم فوتبال کاسپین قزوین از روحیه بالای بازیکنان تیم برای بازی حساس فردا مقابل آلومینوم هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۵۷۸

به گزارش"دی اسپورت"،کاسپین قزوین در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ دسته دوم موفق شد شاهین شهرداری بوشهر را در شهرش متوقف کند تا شانس های خود را برای فرار از سقوط زنده نگه دارد.


هادی ریش اصفهانی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهارداشت:بازی سختی مقابل شاهین شهرداری بوشهر پشت سرگذاشتیم چرا که تمام شرایط از جمله داوری و تماشاگران به نفع آن ها بود اما خدا رو شکر توانستیم موقعیت های آن ها را به کمک خط دفاعی و دیگر بازیکنان خنثی کنیم تا همچنان برای فرار از سقوط شانس داشته باشیم البته در این بازی چند موقعیت هم داشتیم که می توانستیم پیروز میدان هم باشیم اما خدا را شکر1امتیاز گرفتیم تا سرنوشت دست خودمان باشد.


دروازه بان کاسپین درخصوص عملکردش در این تیم گفت:خدا را شکر از وقتی که من به کاسپین قزوین پیوسته ام تیم متحمل شکست نشده است البته در نیم فصل اول نیز در تیم بانی گستر در5بازی گلی دریافت نکردم و در مجموع 13هفته در این فصل لیگ دسته دوم، 7کلین شیت در13بازی داشته ام.


دروازه بان اسبق سپاهان اصفهان در مورد اینکه چه شد که به کاسپین پیوست اظهارداشت:در نیم فصل دوم از چند تیم دسته اولی هم پیشنهادهای خوبی داشتم اما طبق قولی که به آقای کرمپور داده بودم به کاسپین آمدم و از کار با این مربی با کلاس، بسیار راضی هستم چرا که من اولین سالی می باشد که به لیگ2آماده ام و باید بگویم که مربی با کلاس کاری و فنی ایشان را حتی در لیگ یک هم ندیده ام.


وی افزود:در نیم فص اول کاسپین تنها موفق به کسب9امتیاز شده بود اما در نیم فصل دوم و با آمدن آقای کرمپور این تیم 22امتیاز را کسب کرده بود چه بسا اگر از ابتدا آقای کمپور به کاسپین آمده بود این تیم حتی هم اکنون مدعی صعود نیز بود.


ریش اصفهانی در خصوص بازی مرگ و زندگی مقابل آلومینیوم هرمزگان برای بقا در لیگ دسته دوم بیان کرد:بازی بسیار حساسی مقابل آلومینیوم هرمزگان داریم و از آن جا که باید فقط و فقط در این بازی پیروز از میدان خارج شویم همه بازیکنان از روحیه بسیار بالایی برخور دارند و آقای مرزبندی، مدیرعامل باشگاه نیز قول هایی داده اند و انشالله با تمرکز بالا قطعا می توانیم این تیم را شکست دهیم و در لیگ2ماندگار شویم.


وی افزود:اگر حواسمان به ضد حملات آلومینیوم باشد و تمرکز خود را در طول بازی حفظ کنیم مطمئنا می توانیم از پس این تیم بر بیایم که امیدوارم این اتفاق بیافتم و یک خاطره خوب را در قزوین از خود به جا بگذاریم.


هادی ریش اصفهانی که سابقه4قهرمانی را در لیگ برتر به همراه تیم های استقلال و سپاهان دارد در خصوص اهدافش در آینده فوتبالی خود تصریح کرد:تجربیات بسیاری به عنوان دروازه بان ذخیره از آقای سید مهدی رحمتی کسب کرده ام و انشالله بازی فردا را بتوانیم پیروز شویم و با ماندن کاسپین قزوین در لیگ2یک خاطره خوب را از خود در این شهر به جا بگذاریم وانشالله در فصل آینده به یک تیم لیگ یکی را لیگ برتری خواهم رفت.




وی در پایان اظهارداشت:از مردم قزوین می خواهم که در بازی فردا یار دوازدهم کاسپین باشند تا با هم جشن ماندن در لیگ2را بگیریم و از آقای مرزبندی کمال تشکر را دارم که واقعا برای تیم زحمت می کشند و همچنین از زحمات آقای کرمپور نیز متشکرم انشالله با ماندن در لیگ دسته دوم جواب زحمات این عزیزان و حمایت تماشاگران را بدهیم.


کاسپین قزوین در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته دوم در بازی مرگ و زندگی در خانه از آلومینیوم هرمزگان پذیرایی می کند.