۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
سرمربی خیبرخرم آباد،

حقدوست:خیبر با مشکلات عدیده ای روبرو است

دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: تیم خیبر خرم آباد با مشکلات مالی عدیده ای روبرو است تا جایی که برای دیدار با تیم ایرانجوان نیز با کمک مالی استانداری لرستان به بوشهر آمدیم.
کد خبر: ۶۳۶۰۳

به گزارش"دی اسپورت"، داوود حق دوست پس از بردتیمش در برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان خیبر برای تیم شهر خود جان فشانی می کنند و با این از خود گذشتگی ها مسئولان استان باید به فکر حمایت از فوتبال باشند.
وی بیان کرد: چنانچه از سوی مسئولان حمایت مناسبی از تیم می شد، هم اکنون در بین تیم های نخست تا پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار داشتیم.
حق دوست یادآور شد: با دومین برد پیاپی خیبر که در برابر ایرانجوان رقم خود امیدواریم با حفظ این روند وضعیت تیم در جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور را ارتقا ببخشیم.
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: وضعیت کنونی خیبر شایسته هواداران این تیم نیست و امیدواریم با فراهم شدن حمایت مالی تیم در سال آینده در بین تیم های مدعی صعود به لیگ برتر قرار گیرد.
حق دوست در ارتباط با بازی خیبر و ایرانجوان گفت: پیش از بازی آنالیز خوبی از نقاط ضعف و قوت تیم داشتیم و همین امر سبب شد تا بتوانیم به یک برد ارزشمند خارج از خانه دست پیدا کنیم.
وی در ارتباط با داوری ها درمسابقات لیگ یک بیان کرد: بازی ها با تلاش تیم ها برای صعود و بقا به روزهای دشواری رسیده از این رو انتظار است داوران با تجربه تری در مسابقات بکار گرفته شوند.
دیدار عصر روز دوشنبه تیم ایرانجوان بوشهر و خیبر که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر به سود تیم خرم آباد پایان یافت.
خیبر با این برد و کسب سه امتیاز 26 امتیازی شد و به در رده سیزدهم جدول صعود کرد.

منبع:ایرنا