۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
درگفتگو با دی اسپورت،

شاه بالایی:به دنبال صعود بی چون و چرا به لیگ یک هستیم

دی اسپورت:مدیرعامل شهرداری کاشان از برنامه ویژه این باشگاه برای دور دوم مسابقات لیگ دو خبر داد.
کد خبر: ۶۳۶۰۷

به گزارش"دی اسپورت"احمد شاه بالایی،مدیرعامل باشگاه شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت و در خصوص صعود این تیم به دور دوم مسابقات لیگ دسته دوم اظهار داشت :  خوشحالم که تیم فوتبال باشگاه با شایستگی تمام به دور دوم مسابقات لیگ دسته دوم صعود کرده است که بدون شک این صعود به طور مستقیم به همدلی بر می گردد که در تمام مجموعه باشگاه وجود دارد.


وی افزود:پس از اینکه با اصرار هم نتوانستیم آقای سیانکی را در شهرداری کاشان حفظ کنیم به کادر فنی و بازیکنان اعتماد کردیم که خوشبختانه با همدلی که بازیکنان و کادر فنی با هم داشتند و اینکه ما نیز تعهدات مالی خود را در قبال آن ها انجام دادیم خدا را شکر نتیجه آن شد که بازیکنان وکادر فنی با غیرت و با همدلی فراوان در زمین مسابقه حاضر می شدند و موفق شدیم با اقتدار به دور دوم مسابقات صعود کنیم..البته تلاش خود را می کنیم تا با پیروزی در بازی آخر فصل با صدرنشینی به دور دوم برویم تا در سید بندی شرایط بهتری داشته باشیم.


مدیرعامل باشگاه شهرداری کاشان در خصوص برنامه این باشگاه برای دور دوم مسابقات افزود:بدون شک بحث منابع مالی یکی از ضروریات است و انشالله با جلسه ای که با هیئت مدیره و شهردار محترم کاشان خواهیم داشت امیدوارم به جمع بندی خوبی برسیم و بتوانیم با برنامه ریزی قوی در دور دوم به مصاف حریفان قدرتمند خود برویم.


شاه بالایی درخصوص اینکه برای دور دوم در کادر یا بازیکنان تغییری ایجاد می شود بیان کرد:بدون شک هم به تقویت کادر فنی و هم بازیکنان نیاز داریم و اگر منابع مالی فراهم شود تصمیمات خوبی را در این زمینه خواهیم گرفت تا شهرداری کاشان از دور نخست نیز قدرتمند تر شود تا به هدف خود که صعود به لیگ یک است برسیم.

 

مدیرعامل شهرداری کاشان در مورد اینکه آیا شهرداری کاشان در مرحله دوم نیز مدعی است یا خیر گفت:از آقای راگردی و سیانکی تشکر می کنم که زحمات زیادی برای تیم کشیدند اما پس از این عزیزان، همدلی که بازیکنان از خود نشان دادند باعث شد که شرایط خود را حفظ کنیم و با اقتدار به دور دوم صعود کنیم البته اگر اتفاق خاصی رخ ندهد مطمئنا می توانیم به لیگ یک صعود کنیم اما گاهی متاسفانه اتفاقات غیر فوتبالی این اجازه را به تیم ها نمی دهد که امیدوارم این اتفاقات غیر فوتبالی در این فصل رخ ندهد.

 

مدیرعامل شهرداری کاشان در مورد برنامه های این باشگاه اظهارداشت:شخص شهردار بسیار علاقمند است که این تیم به لیگ یک صعود کند و انشالله با جلسه ای که در پایان این هفته تشکیل می دهیم بسیاری از موارد را مشخص خواهیم کرد و انشالله با پیش بینی منابع مالی با اقتدار در مرحله دوم نیز پا می گذاریم.بدون شک در تمام باشگاه ها مشکلات مالی و نقدینگی وجود دارد اما باشگاه شهرداری کاشان به شدت دنبال پرداخت حق بازیکنان می باشد و در این زمینه بسیار مصمم کار را دنبال می کنیم.

 

احمد شاه بالایی در پایان اظهار داشت:اگر طبق اهداف باشگاه بخواهیم عمل کنیم و صعود بی چون و چرایی به به لیگ یک داشته باشیم باید با حل مشکلات مالی باشگاه، در کادر و بازیکنان تغییراتی ایجاد کنیم تا با قدرت بیشتری به مصاف حریفان قدرتمند خود در مرحله دوم برویم البته برای مرحله دوم برنامه شناخت حریفان و آنالیز آن ها را نیز در دستور کار داریم. همچنین از شما تشکر می کنم که اخبار لیگ دسته دوم را به خوبی پوشش می دهید و باعث جذابیت این مسابقات می شوید.


شهرداری کاشان در مرحله نخست لیگ دسته دوم با قرار گیری در صدر جدول یک هفته مانده به اتمام این مسابقات صعود خود را به دور دوم بازی ها قطعی کرد.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری




ترند های روز