۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
سرمربی وحدت یزد مطرح کرد

تخریب جایگاه وحدت توسط تماشاگرنماها ‌

دی اسپورت:سرمربی وحدت یزد گفت: تعداد انگشت شماری تماشاگر نما با حضور در ورزشگاه شهید نصیری یزد، جایگاه تیم وحدت در لیگ دسته یک را تخریب می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۶۰۸

به گزارش "دی اسپورت" و به نقل از تسنیم، محمود امیری پس از تساوی تیمش برابر آلومینیوم اراک  با اشاره به اینکه تیم فوتبال وحدت تمام تلاش خود را برای پیروزی برابر حریف خود به کار بست، اظهار داشت: تیم وحدت از نفرات و بازیکنان خوبی برخوردار است و قدرت بالایی دارد.

 

وی ادامه داد: بازیکنان ما در این دیدار سخت و نفس گیر برابر تیمی به رقابت پرداختند که در مسابقات قبل خود عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و نتایج خوبی هم کسب کرده است.

 

سرمربی وحدت یزد ادامه داد: امروز نمایندگان یزد و اراک هر دو نمایش خوبی از خود به جا گذاشتند و بازیکنان دو تیم تلاش بسیاری برای موفقیت در این دیدار داشتند.

امیری خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز تیم فوتبال وحدت یزد با یک مشکل به نام تماشاگر نماها روبرو بود که حضور آنها و عملکردشان تاثیر منفی در روند کار تیم فوتبال یزد دارد.

 

وی با اشاره به اینکه این افراد نه تنها نماینده استان را تشویق و حمایت نمی‌کنند بلکه آن را تخریب می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این دیدار برخی از تماشاگران از دقیقه 15 وقت دوم دیدار به جای اینکه تیم را همراهی و حمایت کنند، اقدام به ناسزاگویی و تضعیف روحیه بازیکنان می‌کردند.

 

سرمربی وحدت یزد با تاکید بر اینکه این تعداد تماشاگرنما انگشت شمار هستند، ادامه داد: چنین مسائلی در بازیهای خانگی سبب می شود که عملکرد نماینده یزد و تمام مسئولان مرتبط با آن زیر سوال برود.