۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
اختصاصی دی اسپورت،

تعامل رمضانی و مسگرساروی

دی اسپورت:شکست نساجی مقابل تیم قعرنشین خیبر درهفته گذشته موجب شد تا بازیکنان این تیم که انتظار چنین نتیجه ای را نداشتند  در راه بازگشت از خرم آباد در اتوبوس تیم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کنند تا اولین ترکش این شکست تنها چند ساعت پس از مسابقه قلب تیم را نشانه بگیرد.
کد خبر: ۶۳۶۱۳

به گزارش"دی اسپورت"شکست نساجی مقابل تیم قعرنشین خیبر درهفته گذشته موجب شد تا بازیکنان این تیم که انتظار چنین نتیجه ای را نداشتند  در راه بازگشت از خرم آباد در اتوبوس تیم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کنند تا اولین ترکش این شکست تنها چند ساعت پس از مسابقه قلب تیم را نشانه بگیرد. خبر این درگیری خیلی زودتر از ورود تیم به قائمشهر در بین هواداران پخش شد تا مدیرعامل و سرمربی تیم برای جمع کردن چنین حاشیه ای با یک مشکل بزرگ روبرو شوند.

طبق پیگیری های خبرنگار دی اسپورت از قائمشهر، عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی پس از اطلاع از درگیری بازیکنان با حسین مسگرساروی، نفر اول کادر فنی تیم تماس گرفته و پس از اطلاع دقیق از اتفاقاتی که افتاد با نظراو طی انتشار خبری در سایت باشگاه محمد عباس زاده و هانی اسماعیلی را تا زمان مشخص شدن تکلیف شان از حضور در تمرینات منع می کند. رمضانی و مسگرساروی که خواهان برخورد با بازیکنان خاطی بودند به دلیل متضرر نشدن نساجی، پس از بازگشت تیم شبانه ترتیب برگزاری جلسه کمیته انضباطی باشگاه را می دهند و طی خبری اعلام می کنند، رای این کمیته 72 ساعت بعد اعلام می شود ولی این دو بازیکن به تمرینات باز می گردند. خبری که در نگاه اول این شائبه را به وجود آورد که اگر قرار به بخشش بود چه لزومی داشت تا خبر این درگیری به این سرعت رسانه ای شده و بدون تحقیقات کافی این دو بازیکن از تیم کنار گذاشته شوند؟
با کنار هم قرار دادن تمامی اتفاقاتی که طی چند ساعت رخ داد به سادگی در می یابید که اگر این اتفاق نمی افتاد محمد عباس زاده و هانی اسماعیلی خیلی راحت بازی مقابل مس رفسنجان را از دست می دادند و از این موضوع بیشتر از تنبیه بازیکنان تیم متنبه می شد که با تعامل و سرعت عمل مدیرعامل و سرمربی نساجی و تلاش آنها برای برگزاری شبانه جلسه کمیته انضباطی موجب شد تا هم با بازیکنان خاطی برخورد شود و هم نساجی در بازی برابر حریف قدرتمند امروز خود از حضور این دو بازیکن در صورت صلاحدید مسگرساروی و همکارانش سود ببرد.



ترند های روز