۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
سریال اشتباهات داوری همچنان ادامه دارد:

اخراج بی مورد سرمربی تیم گل گهر در دیدار برابر ملوان

دی اسپورت: در جریان دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و گل گهر سیرجان در چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول سرمربی تیم سیرجانی بدلیل بیرون کشیدن بازیکنان از زمین مسابقه توسط داور بازی اخراج و از همراهی تیمش در دیدار بعدی نیز محروم شد، تصمیمی که با توجه به آئین نامه انظباطی فدراسیون فوتبال درست به نظر نمی رسد.
کد خبر: ۶۳۶۷۵

به گزارش "دی اسپورت": در جریان دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و گل گهر سیرجان در چهارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور سرمربی تیم گل گهر در اعتراض به تصمیمات داوری در این بازی اقدام به فراخواندن بازیکنان خود از زمین مسابقه و ایجاد وقفه در بازی می نماید که البته پس از لحظاتی بازیکنان تیم سیرجانی به زمین باز می گردند و کار ادامه پیدا می کند اما قاضی میدان با توجه به اتفاق پیش آمده تصمیم به اخراج سرمربی تیم مهمان از روی نیمکت می گیرد و این یعنی محرومیت وینگو بگوویچ سرمربی آبی پوشان سیرجانی از همراهی تیم خود در دیدار برابر تیم فجر سپاسی.

 

اقدامی که با توجه به ماده 71 آئین نامه انظباطی فدراسیون فوتبال کاملا اشتباه به نظر می رسد و مسئولان باشگاه گل گهر سیرجان نیز با استناد به این ماده قانونی نسبت به این مسئله کاملا معترض هستند و اعتقاد دارند تصمیم داور در این خصوص اشتباه بوده و تبعات بعد از آن نیز به ضررشان تمام شده است.

 

مفاد ماده 71 آئین نامه انظباطی فدراسیون فوتبال بدین شرح می باشد:

 

1-تنبیهات مربوط به ترک زمین، تیمی است و متوجه فرد نمی شود.

 

2-ترک زمین با انگیزه اعتراض به تصمیم داوران و سایر مقامات رسمی علاوه بر بازنده کردن با نتیجه سه بر صفر ( با رعایت ماده 22 ) تا یکصد میلیون ریال جریمه نقدی نیز برای باشگاه در بر خواهد داشت.

 

3-اقدام به ترک زمین به عنوان اعتراض به تصمیمات مقامات رسمی بازی در صورتی که منتهی به تعطیلی مسابقه نگردد تا یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای باشگاه در بر خواهد داشت.

 

 

خبرنگار: سید مهدی حق گوی