۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
با پیروزی مقابل بعثت کرمانشاه،

فولادی ها به هفته پایانی امیدوار شدند

دی اسپورت:فولاد نوین با پیروزی مقابل بعثت کرمانشاه شانس خود را برای صعود از گروه نخست زنده نگه داشت.
کد خبر: ۶۳۶۸۲

به گزارش"دی اسپورت"،در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور فولاد نوین اهواز موفق شد بعثت کرمانشاه را در خانه اش با نتیجه2بر1 شکست دهد تا همچنان در هفته آخر نیز امیدوار باشد.

 

فولاد نوین که به خوبی می دانست برای صعود از گروه حتما و حتما باید از پس بعثت حتی اگر در خانه اش بازی کند برآید نیمه نخست را با احتیاط بازی می کرد که همین سبب شده بود بعثت کرمانشاه سوار بازی باشد.

 

اما در نیمه دوم شاگردان خدریان که دوست نداشتند یک هفته مانده به پایان مسابقات قید صعود را بزنند به دروازه بعثت کرمانشاه حمله کردند و نتیجه این بازی هجومی2گل برای آن ها بود که حتی 1گل بعثت نیز نتوانست مانع پیروزی فولادی ها شود.

 

فولاد نوین اگر حتی می توانست بعثت را در خانه اش متوقف کند باز هم این نفت امیدیه بود که یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دو در گروه نخست صعود خود را به دور دوم مسجل می کرد اما فولادی ها با تلاش بسیار موفق شدند بعثت را در خانه زمین گیر کنند تا همچنان در هفته پایانی برای صعود امید داشته باشند.

 

با این باخت بعثت کرمانشاه34امتیازی باقی ماند و با قرار گرفتن در مکان هفتم جدول نه شانس صعود دارد و نه سقوط تا این تیم کرمانشاهی همچنان روی نوار ناکامی پیش برود.

 

فولاد نوین با این پیروزی40امتیازی شد و با قرار گرفتن در مکان پنجم جدول امیدوار است با پیروزی مقابل برق نوین و شکست و یا توقف نفت امیدیه مقابل نفت و گاز به مرحله دوم راه پیدا کند.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری