۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
اختصاصی دی اسپورت؛

تارتار: داور یک پنالتی برای ما نگرفت / پارس جم پتانسیل صعود دارد

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: در مجموع بازی خوبی بود ولی از نتیجه این دیدار راضی نیستم و فکر می کنم باید برنده از زمین مسابقه خارج می شدیم.
کد خبر: ۶۳۷۰۵

دی اسپورت- پارس جنوبی جم در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ آزادگان موفق شد اکسین کرج را در ورزشگاه خانگی اش با نتیجه صفر بر صفر متوقف کند تا با یک بازی کمتر و کسب 41 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گیرد.
مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی جم در مورد شرایط این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع بازی خوبی بود ولی از نتیجه این دیدار راضی نیستم و فکر می کنم باید برنده از زمین مسابقه خارج می شدیم. این دیدار دو نیمه متفاوت داشت و در نیمه اولی دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند ولی در نیمه دوم بازیکنان پارس جم خیلی بهتر عمل کردند و اگر کمی بهتر از فرصت هایمان استفاده می کردیم بدون شک به جای تساوی بازی را با برد به پایان می رساندیم.

سرمربی پارس جنوبی جم  در مورد داوری گفت: در کل به غیر از چند صحنه، داوری بدی را شاهد نبودیم. به طور مثال، یک صحنه مشکوک به پنالتی در این دیدار اتفاق افتاد که امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم ولی بازیکن من در محوطه جریمه حریف می خواهد ضربه نهایی را بزند که بازیکن حریف پایش را جلو او قرار می دهد و این در قانون یعنی پنالتی و امیدوارم کارشناسان در این مورد نظر بدهند. موضوع دیگر این دیدار این بود که داور در نیمه اول به چهار، پنج بازیکن ما اخطار داد که فکر نمی کنم دادن این همه کارت به یک تیم آن هم در نیمه نخست منطقی باشد.

تیم پارس جنوبی جم +مهدی تارتار

تارتار درمورد اینکه پارس جم می تواند جزو گزینه های صعود به لیگ برتر باشد، افزود: بله، ما همچنان جزو گزینه های صعود هستیم و تا روز آخر می جنگیم تا به خواسته مان که صعود به لیگ برتر است برسیم. اینکه پارس جم در 14 هفته اخیر شکست نداشته خودش نشان دهنده این است که پتانسیل صعود را داریم و تنها بچه ها باید کمی در گلزنی بیشتر دقت کنند.

تاتار با بیان اینکه باید به مسوولین استادیوم انقلاب کرج به خاطر این زمین خسته نباشید گفت، ادامه داد: در این فصل سال واقعا نگهداری از چمن ورزشگاه بسیار سخت است ولی ما دیدیم که زمین ورزشگاه انقلاب بسیار عالی بوده و به دوتیم کمک زیادی در انجام یک بازی زیبا کرد. من فکر می کنم تمام هیات های فوتبال باید نظارت بیشتری روی زمین های خود انجام دهند تا تیم ها بتوانند در یک زمین خوب فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند.