۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
اختصاصی دی اسپورت؛

گلمحمدی: دادو فریاد مربیان در لیگ ایران جواب می دهد

سرمربی اکسین البرز گفت: ورزشگاه انقلاب کرج امکانات خیلی خوبی دارد ولی از نظر چمن ایرادهای اساسی دارد که نمی شود روی این زمین بازی باکیفیتی ارائه داد.
کد خبر: ۶۳۷۰۸

به گزارش "دی اسپورت"؛ اکسین در ورزشگاه خانگی نتوانست از پس پارس جنوبی جم بر آمده و در نهایت در این دیدار با نتیجه صفر بر صفر متوقف شد تا با 37 امتیاز در مکان نهم جدول قرار گیرد.

یحیی گل محمدی، سرمربی اکسین در مورد شرایط  دیدار برابر پارس جم در جمع خبرنگاران گفت: به نظر من در مورد مسائل فنی این دیدار نمی توان صحبت کرد زیرا زمین مسابقه شرایطی نداشت که دو تیم بتوانند بازی زیبایی را به نمایش بگذارند و به ناچار رو به بازی فیزیکی و مستقیم آوردند. حالا روی همین بازی مستقیم و اوت دستی هم چند موقعیت گلزنی ایجاد شد ولی در مجموع بازی نبود که هواداران از آن لذت ببرند و باید ببینیم در بازی های آینده چه عملکردی خواهیم داشت.

سرمربی اکسین در مورد داوری این دیدار گفت: داوری در این دیدار در مجموع بد نبود ولی کادر فنی حریف از دقیقه سه مشغول داد و فریاد کردن در کنار زمین شدند که این امر موجب شد تا هم بازیکنان خودشان، هم بچه های ما و هم تیم داوری تمرکز خود را از دست بدهند. ولی در کل این کار در فوتبال ایران جواب می دهد و موجب می شود روی داور تاثیر بگذارند.

گل محمدی در مورد اینکه خودش هم در این بازی در کنار زمین گاها داد و فریاد کرده، گفت: من خودم اصلا دوست ندارم در کنار زمین شلوغ کنم ولی در این بازی به طور ناخواسته این کار را انجام دادم که باز هم می گویم این کار اصلا کار خوبی نیست و موجب بر هم خوردن تمرکز همه شده و کیفیت فنی تیم ها را پایین می آورد.

یحیی گلمحمدی +یحیی گل محمدی+اکسین البرز

سرمربی اکسین ادامه داد: به نظر من مربی باید صحبت هایش را در بیرون زمین و در تمرینات انجام دهد و بیشتر کار کند وگرنه با داد و بیداد کنار زمین نمی توان روند فنی تیم را تغییر داد. البته این نظر من است و دوست دارم در هنگام بازی کنار زمین ایستاده و روی کار شاگردانم تمرکز کنم تا اینکه داد و بیداد کنم.

گل محمدی در مورد عدم استقبال هواداران از بازی های خانگی اکسین گفت: اکسین تازه چند سال است که پا گرفته و نمی توان انتظار داشت طی این مدت کوتاه تماشاگر زیادی از بازی های این تیم دیدن کنند. کار جذب هوادار یک کار زمانبر است و مسوولین تیم باید کاری کنند که مردم به باشگاه احساس تعلق کنند و این امر محقق نمی شود مگر با کارهای زیربنایی آن هم در طول چند سال نه اینکه در همین یکی ، دو ساله محقق شود.

سرمربی اکسین در مورد استادیوم انقلاب کرج گفت: ورزشگاه انقلاب کرج فکر می کنم بهترین ورزشگاه لیگ یک است که سایپا هم بازی های خانگی اش را در آن برگزار می کرد. این ورزشگاه امکانات خیلی خوبی دارد ولی از نظر چمن ایرادهای اساسی دارد که نمی شود روی این زمین بازی باکیفیتی ارائه داد.