۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲
اختصاصی دی اسپورت،

شفاف سازي در خصوص كسر امتيازات

دی اسپورت:كسر امتياز از تيمهاي مختلف اين روزها نقل محافل ورزشي بوده و باعث شده سوالات مختلفي را در ذهن باشگاهها و هواداران ايجاد كند.
کد خبر: ۶۳۷۱۶

به گزارش"دی اسپورت"طبق اعلام فدراسيون از تيمهاي ( داماش ) شهر باران ، پاس همدان ، شاهين بوشهر ٦ امتياز كسر گرديده است كه دي اسپورت در همين خصوص شفاف سازي مي كند :

داماش ( شهرباران ) :
تيم داماش پس از سقوط از ليگ برتر فصل گذشته با نام شهر باران در ليگ دسته اول حضور پيدا كرد و سپس اين تيم بدليل مشكلات مالي و بدهي هاي هنگفت رهسپار ليگ ٢ شد.

 
بدهي هاي اين تيم آنقدر زياد بود كه مسئولان داماش عطاي تيمداري را به لقايش بخشيدند اما به يكباره شهر باران با ٢ هفته تاخير و انتقال به تهران در ليگ دو حضور يافت و سرانجام اين تيم در بين راه نيز از ليگ كنار گذاشته شد و ٦ امتياز از اين تيم كسر گرديد.

 
اما از سوي ديگر مسئولان گيلاني با خريد امتياز رهپويان رضوانشهر تيم جديدي با نام "داماش گيلانيان" را راهي مسابقات كردند كه اين تيم نيز در حال حاضر راهي دور دوم شده است و هيچ خطري بابت كسر امتياز اين تيم را تهديد نمي كند.

 

شاهين بوشهر:

 
شاهين يكي از آندسته تيمهايي بود كه بدلايل مختلف از جمله مديريتي و مالي پس از سه فصل حضور در ليگ برتر و دسته يك رهسپار ليگ دو شد اما بدليل عدم حضور در ليگ دو با ٢ پله سقوط در مرحله اول ليگ سه شركت نمود اما اين بار هم مشكلات مالكيتي گريبانگير اين تيم قديمي و پرهوادار شد كه در نهايت با سقوط از ليگ سه به ليگ استان منتقل شد كه در نهايت پرونده اين تيم بسته شد!٦ امتياز از اين تيم كسر شده است كه هم اكنون وجود خارجي ندارد!

 
اما تيمي كه در حال حاضر در ليگ دسته دوم حضور دارد را مسئولان بوشهري براي زنده نگه داشتن نام شاهين و با همت شهرداري بوشهر تشكيل دادند. اين تيم در فدراسيون فوتبال با نام شاهين شهرداري بوشهر ثبت شده است كه دو فصل پيش با خريد امتياز به اين رقابتها پا گذاشته شده است، پس كسر امتياز از اين تيم منتفي است و خطري تيم شهرداري بوشهر را تهديد نمي كند.

 

برق شیراز:

 تيم برق شيراز كه در گروه سوم رقابتهاي ليگ دسته سوم حضور دارد در خطر كسر ٦ امتياز قرار دارد كه در صورت عدم تعهدات به پرداخت بدهي هاي خود ممكن است كسر امتياز شامل حال اين تيم شود.بدین ترتیب نیز خطری برق نوین شیراز که در گروه نخست لیگ دسته دوم قرار دارد و به دور نهایی صعود کرده  را تهدید نمی کند.

 

پاس همدان:


از پاس همدان نيز به علت بدهي به بازيكن خارجي ٦ امتياز كسر گرديده است كه مسئولان باشگاه پاس اظهار دارند بازيكن خارجي قراردادي را جعل كرده است و از طريق پليس اينترپل پيگير بازگردادن امتیازات خود هستند.