۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
در گفت و گو با "دي اسپورت"؛

باقری نیا:مرحله دوم لیگ دو مانند لیگ1است

دی اسپورت:مجید باقری نیا معتقد است هرتیمی در مرحله پایانی از لحاظ روحی و جسمی آمادگی بیشتری داشته باشد راهی مسابقات لیگ1می شود.
کد خبر: ۶۳۸۹۶

به گزارش"دی اسپورت"،سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در گفتگو باخبرنگار دی اسپورت و در خصوص ارزیابی خود از گروه دوم اظهارداشت:در ابتدا باید بگویم که این نحوه قرعه کشی واقعا برایم جالب وعجیب بود چرا که همانطور مشاهده می کنید چطور می شود چهار تیم صعود کرده از گروه های دوم و سوم به صورت جداگانه باز هم در مرحله پایانی در یک گروه قرار بگیرند و تنها 4تیم گروه نخست مرحله اول به دو گروه دیگر اضافه شوند.


وی افزود:تیم های حاضر در مرحله پایانی مسابقات برگزیده 37تیم حاضر در مرحله نخست مسابقات لیگ دسته دوم می باشند و من نیز پس از قرعه کشی در تمرین به بازیکنانم گفتم که مرحله پایانی لیگ دو ادامه مرحله نخست نیست بلکه مرحله دوم دقیقا مانند لیگ1است و بازیکنان باید در این مرحله شایستگی بازیکنان لیگ یکی را از خود نشان دهند.


باقری نیا با اشاره به سختی مسابقات در مرحه پایانی بیان نمود:در مرحله پایانی بازی ساده وجود ندارد و تمام مسابقات برای همه تیم ها سخت خواهد بود و انشالله با نظارت خوب سازمان لیگ و فدراسیون بر این بازی ها هر تیمی که ازلحاظ روحی و جسمی آماده تر باشد می تواند در نهایت راهی لیگ یک شود.


سرمربی شهرداری ماهشهر در خصوص برنامه های این تیم برای مرحله پایانی گفت:2روز است که تمرینات را آغاز کرده ایم یکشنبه هفته آینده در دیداری تدارکاتی به مصاف استقلال خوزستان می رویم که می تواند محک بسیار خوبی برای ما باشد.البته خدا را شکر دو بازی اول ما با تیم هایی چون داماش گیلان و شهرداری فومن است که در مرحله نخست با آن ها همگروه بوده ایم و شناخت خوبی نسبت به این تیم ها داریم.


باقری نیا با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر در لیگ دسته دوم گفت:در دو بازی پایانی مرحله نخست نظارت خوبی بر لیگ دو حکم فرما بود و از داورهایی استفاده می شد که جای هیچ شک و شبهه ای باقی نمی گذاشت اما به نکته ای که باید اشاره کنم این است که برای یک تیم که هم اکنون در گروه ما نیز هست در مرحله نخست19پنالتی گرفته اند که واقعا جای تعجب دارد پس  امیدواریم با نظارت بیشتر بر این مسابقات تیمی که شایستگی فوتبالی داشته باشد راهی لیگ یک شود.


سرمربی شهرداری ماهشهر در خصوص اینکه تیمش در مرحله پایانی نیز می تواند مدعی باشد یا خیر افزود:صد در صد همین طور است و ما تیم کم شانسی نیستیم چرا که اگر خوب دقت شود تیم ما با تقویتی که شد در نیم فصل دوم تنها یک شکست داشت و انشالله به دنبال این هستیم با حفظ همین روند در نهایت به لیگ یک صعود کنیم.


باقری نیا با انتقاد از تصمیم هیات رئیسه فدراسیون مبنی بر عدم توانایی باشگاه ها برای جذب بازیکن برای مرحله دوم اظهارداشت:به واقع هیات رئیسه با این تصمیم هم بازیکنان شایسته را محروم کرد و هم باشگاه ها را چرا که برای مرحله دوم روی جذب بازیکنانی که تیم های آن ها نتوانسته بود راهی این مرحله شود حساب باز کرده بودیم که امیدوارم فدراسیون با درخواست باشگاه ها مبنی بر جذب بازیکن در مسابقات ماراتن گونه لیگ دسته دوم موافقت کند.

 

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته دوم در گروه دوم با تیم ها  برق جدید فارس، شهرداری کاشان، شهرداری فومن، نفت امیدیه و داماش گیلان همگروه شده است و در اولین بازی خود باید 20اسفند ماه در ماهشهر از داماش گیلان پذیرایی کند.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری



ترند های روز