۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
در گفت و گو با دی اسپورت:

حکمت فولادپور: در هر بازی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم

دی اسپورت: مدافع تیم فوتبال راه آهن تهران معتقد است تیمش در هر دیدار برای کسب سه امتیاز به میدان می رود.
کد خبر: ۶۳۹۱۴

به گزارش"دی اسپورت": حکمت فولاد پور مدافع تیم فوتبال راه آهن تهران در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص شرایط خود و تیمش گفت:

 

تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم، تیم جوان و یکدستی داریم و خوب هم بازی می کنیم. اگر در دو بازی گذشته داوران پنالتی های تیم ما را اعلام کرده بودند قطعا شرایط جدولی نیز به سود ما رقم می خورد،در رابطه با شخص خودم نیز باید بگویم شرایطم در تیم راه آهن خوب است و راضی هستم.

 

وی در مورد دیدار این هفته تیمش برابر تیم پارس جنوبی نیز اذعان کرد:

 

تمام بازی ها سخت و دشوار است و هر بازی شرایط خاص خود را دارد، ما در تمام دیدارها برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم و خلق فرصت های متعدد گلزنی روی دروازه حریفان نیز خود گواهی بر این مدعاست.

 

مدافع سیرجانی تیم فوتبال راه آهن تهران  در رابطه با پیوستنش به این تیم در نیم فصل و عملکردش نیز اظهار داشت:

 

از اینکه تیم راه آهن را انتخاب کردم راضی هستم، جدایی از تیمی که به نوعی کاپیتانش هم باشی خوب قطعا سخت است اما به هر شکل با این مسئله کنار آمدم و احساس می کنم هر چه پیش می رویم من هم در تیم بزرگ راه آهن بیشتر جا می افتم و می توانم به این تیم بیشتر کمک کنم و از طرفی خیلی خوشحالم که زیر نظر سیروس دین محمدی کار می کنم و این برای من لذت بخش است.

 

فولادپور در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات تیم راه آهن فکر می کنید این تیم بتواند در پایان رقابت ها در لیگ دسته اول باقی بماند؟ نیز گفت:

 

مشکلات تیم راه آهن واقعا زیاد است، آقای دین محمدی، دکتر رشیدی و همکاران ایشان سخت در تلاش هستند که مشکلات و موانع پیش رو را رفع کنند که البته تا حدودی نیز موفق بوده اند، همگی ما امیدواریم که شرایط به نحوی رقم بخورد که نتیجه به سود تیم راه آهن باشد، من تازه یک نیم فصل است که به جمع بازیکنان تیم اضافه شده ام اما واقعا این را باید بگویم که بازیکنانی که در حال حاضر در تیم راه آهن هستند خیلی با معرفت و با غیرت هستند که با وجود تمام مشکلات ایستاده اند و مردانه می جنگند، شک نکنید که این تیم در لیگ باقی می ماند.

 

 

گفتگو: سید مهدی حق گوی