۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

روزهای سخت ذوب‌آهن پس از گل محمدی

تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از قطع همکاری با سرمربی پیشین خود روزهای سختی را سپری کرده است.
کد خبر: ۶۳۹۶۵

به گزارش "دي اسپورت"؛ یحیی گل‌محمدی تیم فوتبال ذوب‌آهن را که تا آستانه سقوط پیش رفته بود در ابتدای لیگ برتر چهاردهم تحویل گرفت و توانست دو فصل پیاپی این تیم را به عنوان قهرمانی جام حذفی برساند و البته در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دهد.

ذوبی‌ها در لیگ برتر شانزدهم شروع خوبی نداشتند و در پایان هفته هفتم با کسب تنها یک پیروزی و 6 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفته بودند. سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که در فصل جاری با گل‌محمدی به مشکل خورده و یک بار او را از حضور روی نیمکت محروم کرده بود، در نهایت تصمیم به قطع همکاری با این مربی گرفت.

مجتبی حسینی، دستیار همیشگی گل‌محمدی در صبا، پرسپولیس، نفت تهران و ذوب‌آهن بر خلاف گذشته «یحیی» را تنها گذاشت و تصمیم گرفت سرمربیگری را تجربه کند. وی شروعی رویایی در لیگ برتر داشت و با کسب 5 پیروزی متوالی آماری خیره‌کننده ثبت کرد. شاگردان او در این تعداد بازی 11 گل زدند و فقط یک گل خوردند اما روزهای خوش حسینی و ذوب‌آهن خیلی زود به پایان رسید.

ذوب‌آهن 5 هفته یک در میان برد و مساوی کرد و حالا 4 هفته است که پشت سر هم شکست خورده و در 5 بازی تنها 2 بار موفق شده دروازه حریفانش را باز کند. برخی از کارشناسان و هواداران ذوب‌آهن معتقدند پیروزی‌های ابتدایی این تیم با حسینی، ثمره تفکرات گل‌محمدی بوده و از زمانی که حسینی تاکتیک‌های خود را پیاده کرده، تیمش روی دور ناکامی افتاده است.

باید دید حسینی که اولین تجربه سرمربیگری خود را پشت سر می‌گذارد، می‌تواند ذوب‌آهن را به روزهای خوبش برگرداند یا خیر.

 

 

منبع: میزان