۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

انتظاری: شرمنده بزرگان پرسپولیس شدم

دی اسپورت:سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس این روزها در غم از دست دادن مادرش عزادار است اما پیشکسوتان این تیم او را تنها نگذاشتند.
کد خبر: ۶۴۰۴۳

به گزارش"دی اسپورت"،سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس این روزها در غم از دست دادن مادرش عزادار است اما پیشکسوتان این تیم او را تنها نگذاشتند. او در این باره می‌گوید: «واقعیت تلخی بود که امیدوارم هیچکس تجربه‌اش نکند اما حضور پیشکسوتان و تماس‌های تلفنی آنها به من، پدرم و خانواده‌ام تسلی می‌داد. من وقتی آقای جاسمیان را برای مراسم مادرم دیدم به معنای واقعی نمی‌دانستم چه کار کنم. به ایشان گفتم اجازه بدهید دستتان را ببوسم اما ایشان گفت ما مثل انگشتان یک دست عضو یک خانواده هستیم و باید در شادی و غم کنار هم باشیم. آقای پروین هم تسلیت گفتند. من اگر بخواهم اسم بیاورم حتما خیلی‌ها از قلم می‌افتند. از حمید استیلی و ضیا عربشاهی، سلطانی، کارگر، میناوند، برزگر، جباری، خانمحمدی و... تا نادر دست‌نشان، اکبر میثاقیان، بهروان و اعضای تیم خونه به خونه.»


انتظاری صحبت‌هایش را اینطور پایان می‌دهد. «بعد از این همه تماس‌های تلفنی که برقرار شد به خودم افتخار می‌کنم که سال‌ها پیراهن پرسپولیس را برتن کردم و از بازیکنان فعلی هم انتظار دارم قدر پیراهنی که به تن دارند را بدانند. بزرگان پرسپولیس به معنای واقعی شرمنده‌ام کردند. من زبانم قاصر است و نمی‌توانم پاسخگوی لطف و محبت این عزیزان باشم. آنها برای چندمین مرتبه ثابت کردند که ما چه خانواده بزرگی هستیم.»
منبع:ایران ورزشی