۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

واکنش مدیر عامل پارس جنوبی جم به شایعات

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی نسبت به شایعات به راه افتاده بعد از بازی این تیم با راه آهن واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۴۰۹۴

به گزارش "دی اسپورت"؛ او در این باره گفت: بدون توجه به حاشیه کار خودمان را انجام می دهیم و به شایعات توجهی نداریم.پیش از هر گونه اظهار نظر ما، خوشبختانه دوستان در باشگاه راه آهن با صداقت اعلام کردند که حاشیه های درون تیمشان ربطی به مجموعه ما ندارد و تا لحظه ای که در ورزش هستم با این طور اتفاقات مقابله خواهم کرد. قرار نیست تا در فوتبال شکست بخوری،کثیف شود و هنگام برد همه چیز گل و بلبل شود. پارس جنوبی در اولین تجربه لیگ یکی خود تاکنون نتایج قابل قبولی گرفته که برای ما افتخار است.حالا اگر بازهم پیش روی کنیم و یک استان را لیگ برتری کنیم خداوند را شاکر خواهیم بود.بهترین و منظم ترین خط دفاع لیگ را داریم و شکر خدا خط حمله ما نیز در هفته های اخیر راه افتاده و مطمئن هستم روزهای بهتری در پیش خواهیم داشت.

 مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی در ادامه صحبتهایش به یک نکته اشاره کرد: کلی فیلم داریم که داوری های به ضرر ما بوده  اما چه می شود گفت؟ داور هم مانند فوروارد ،دفاع و کلیه عوامل یک تیم فوتبال اشتباه می کند مگر ماحرفی زدیم؟ به ماچه ارتباطی دارد که در تیم های حریف چه خبر است! تا همین جای کار هم برای بچه های تیم دست می زنم  و قدردان هواداران خونگرم جمی هستم.حالا منطقه پر رونق نفتی ما در فوتبال ایران هم سهمی دارد که مدیون نگاه ویژه مهندس یوسفی و دیگر عوامل هستیم.

 رضاییان درمورد دربی هفته آینده فوتبال استان تصریح کرد:این بازی هم مانند بازی های دیگر  و تنها سه امتیاز دارد.ما برای صعود تلاش می کنیم و ایرانجوان هم برای فرار از منطقه خطر.امیدوارم بازی زیبایی از کار در بیاید.حریف ما تیمی قدیمی و ریشه دار در فوتبال بوشهر است که هواداران زیادی دارد،اگر طرفداری از بوشهر بیاید قدمشان روی چشم،ما هم چشم انتظار هواداران جمی هستیم  تا تیم را در روزهای حساس حمایت کنند.

 مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم در خاتمه گفت:صعود پارس جنوبی به لیگ برتر یک استان را خوشحال خواهد کرد.همه توانمان را برای لیگ برتری شدن خواهیم گذاشت،چرا که صعود به لیگ برتر یعنی نگاه دوباره به استعداد های فوتبال استان و این یک خبر خوب خواهد بود.

 

 

منبع: ورزش سه



ترند های روز