۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
در گفتگو با دی اسپورت؛

کللی فرد:تساوی مقابل اروند نتیجه عادلانه ای بود

دی اسپورت:حمید کللی فرد کسب تساوی مقابل اروند خرمشهر را نتیجه ای راضی کننده برای تیمش می داند.
کد خبر: ۶۴۱۴۱

به گزارش دی اسپورت؛ سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت و در خصوص دیدار تیمش در مقابل اروند خرمشهر اظهار داشت:بالاخره تیم اروند تیم خوبی است این تیم با وجود بازیکنان لیگ یکی و حتی لیگ برتری برای صعود به لیگ دسته اول بسته شده با این وجود بازیکنانم در نیمه نخست کاملا بازی برتری نسبت به اروند به نمایش گذاشتند و توانستیم موقعیت های فراوانی را نیز روی دروازه اروند به وجود بیاوریم.


وی افزود:اروند خرمشهر دو گل بادآورده را وارد دروازه ما کرد و با اینکه تا دقیقه92از حریف عقب افتاده بودیم با تعویض های هجومی و بازی رو به جلو موفق شدیم گل دوم را به ثمر برسانیم تا بازی با نتیجه عادلانه 2بر2خاتمه پیدا کند که البته این تساوی نتیجه راضی کننده ای برای ما در خانه حریف بود.


کللی فرد در مورد دیدار آینده تیمش گفت:هر بازی در مرحله پایانی برای ما یک فینال است و برای بازی هفته آینده با نماینده سمنان فیلم بازی این تیم مقابل نفت و گاز را آنالیز کرده ایم و بر طبق آن از فردا تمرینات هجومی را با توجه به اینکه میزبان هستیم در دستور کار خود قرار می دهیم و بدون شک با توجه به حمایت هوادارانمان به دنبال کسب3امتیاز خواهیم بود.

 

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در هفته نخست از مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته دوم میهمان اروند خرمشهر بود که در پایان این بازی با نتیجه 2بر2خاتمه یافت.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری