۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
اختصاصی دی اسپورت؛

علی لطیفی در راه شیراز

علی لطیفی هدایت تیم فوتبال برق جدید فارس را بر عهده می گیرد.
کد خبر: ۶۴۱۴۸

به گزارش "دی اسپورت"؛ تیم فوتبال برق جدید فارس که در مرحله نهایی رقابتهایی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور قرار دارد ، روز گذشته برابر شهرداری کاشان در خانه مغلوب این تیم شد.

به دنبال این اتفاق شنیده می شود مهرداد شکاری از هدایت نارنجی پوشان شیراز استعفا داده که با موافق باشگاه قرار گرفته است.

در همین زمینه گفته می شود مسئولان برق که عزم خود را برای صعود به لیگ دسته اول جزم کرده اند با علی لطیفی سرمربی پاس همدان صحبت هایی داشته اند و توافقات اولیه صورت گرفته است.

آنگونه مشخص است لطیفی بزودی وارد شیراز خواهد شد تا قرارداد خود را با برق نهایی کند و از بازی دوم این تیم روی نیمکت شیرازی ها بنشیند.

علی لطیفی در تیم‌های بهمن کرج، استقلال تهران، پاس تهران، آدمیرا واکر، پیکان و ابومسلم مشهد سابقه بازی دارد. او در لیگ چهاردهم به عنوان دستیار حمید استیلی در تیم راه آهن مشغول به کار بود تا این که در تاریخ سوم دی ماه ۱۳۹۳ به عنوان سرمربی تیم راه آهن انتخاب شد. وی درسال ۱۳۹۴ سرمربی تیم تازه تاسیس اکسین البرز شد و توانست با این تیم قهرمان لیگ دسته دوم شود.

وی در چهار بازی آخر هدایت تیم پاس همدان را بر عهده گرفت. او با این تیم موفق به کسب سه پیروزی و یک تساوی شد و پاس را ضمن اینکه از خطر سقوط نجات داد ، راهی مرحله نهایی لیگ دسته دوم کرد اما به دلیل کسر 6 امتیاز از تیم همدانی این تیم در مرحله نهایی حضور نیافت.