۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
در گفتگو با دی اسپورت؛

اخباری:آقای آین روند فوتبالیم را تغییر داد

دی اسپورت:دروازه بان تراکتور سازی تبریز به تمجدید از مربی سابق خود پرداخت.
کد خبر: ۶۴۱۷۴

به گزارش دی اسپورت؛محمد رضا اخباری در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت ضمن تمجید از سعید آین اظهارداشت:در سال های 89و90و همچنین یک سال به صورت اختصاصی افتخار شاگردی آقای آین را داشته ام  به واقع چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفته ام که در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بسیار به کار من آمده است.


وی افزود:آقای آین در طول سال تنها4نفر را بر اساس استعدادی که داشتند جذب می کردند و با آن ها تمرین می کردند این طور نبود که بر اساس معیار پول تعلیم دهند بلکه با توجه به شاخصه های که یک دروازه بان داشت قبول می کردند که او را آموزش دهند و من طی 3سالی که با ایشان کار می کردم چیزی های زیادی از ایشان یاد گرفتم.

 

اخباری با تاکید بر خلاقیت بالای سعید آین ادامه داد:روزی که در اردوی تیم ملی بودم آقای گاسپار من را صدا زد و گفت تو خیلی خوب تمرینات جدیدی که در نظر گرفته ام انجا میدهی که این به دو دلیل میتواند باشد یکی اینکه هوش بسیار بالایی داری و یا اینکه قبلا این تمرین ها را انجام داده ای که باید بگویم همانطور که آقای گاسپار حدس زده بود من شبیه این تمرینات را با آقای آین انجام داده بودم.

 

اخباری ادامه داد:فاکتور مثبت دیگری که ایشان دارند این است که بسیار به جوانان اهمیت می دهند و شاید تنها کسی باشند در ایران که گلر دوم خود را از میان دروازه بان های با استعدادی که تنها18سال دارند انتخاب می کنند.و یک فاکتور خلاقانه ی دیگری که آقای آین دارند و دوست دارم به آن اشاره کنم این است که در حین تمرینات ایشان فی البداهه وقتی ضعفی میدیدند سریعا یک تمرین ایجاد می کردند و اینطور نبود که تمرینات کاملا از پیش تعیین شده باشد.

 

سنگربان تراکتور سازی در پایان اظهارداشت:با خبر شدم که تیم آقای آین موفق شده به دورپایانی مسابقات لیگ دسته دوم صعود کند و دروازه بان ایشان نیزعملکرد خوبی داشته که از این موضوع خوشحال شدم امیدوارم روزی آقای آین به حقش در فوتبال ایران برسد.

 

سعید آین مربی دروازه بان های تیم فوتبال شهرداری کاشان می باشد و گلر او در این تیم عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته که می توان به نوعی یکی از ارکان های صعود شهرداری کاشان به دور پایانی را به سعید آین و تمرینات خلاقانه او نسبت داد.



ترند های روز