۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
اختصاصي دي اسپورت؛

رفيع زاده: برخي فوتباليست ها زبانشان بيشتر پاهايشان كار ميكند

دي اسپورت:مديرفني شهرداري بندرماهشهر پس از مصاحبه حسن اشجاري و صحبت هايي كه درخصوص تيم شهرداري و مجيد باقري نيا انجام داده بود،پاسخ كاپيتان فومني ها را داد.
کد خبر: ۶۴۱۷۹

به گزارش خبرگزاري "دي اسپورت"،غلام رفيع زاده مديرفني باشگاه شهرداري بندرماهشهر پس از مصاحبه امروز حسن اشجاري و صحبت هايي كه عليه اين تيم و مجيد باقري نيا سرمربي شهرداري چي ها انجام داده بود پاسخ اين بازيكن را داد.

 

متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

به نام خدا
وقتي كه زندگي خيلي برايت سخت شد اين را به ياد آور؛
درياي آرام ناخداي قهرمان نمي سازد. اصلا نميخواستم صحبتي كنم اما گاهي توهين به اعتقادات يك انسان و يك پير فوتبال استان حق آرام نشستن را از انسان ميگيرد.
شنيده بودم كه وقتي بازيكن به سالهاي آخر فوتبالش نزديك ميشود زبانش از پاهايش بيشتر كار خواهد كرد.
برادر اشجاري؛
اولا خودت را با مردم خوب فومن يكي نكن،دوما خودت خوب فكر كن كه ١٦ پنالتي در ٢٢ بازي يك ركورد محسوب ميشود و بايد در كتاب گينس ثبت شود.
راستي فكر نميكني كه زمين را به آب ميبندند تا تيم حريف...
برادر فوتبال براي ما خوزستانيها و ماهشهري ها محلي است براي دوست يابي و مهرباني.
در تيم ما بيش از ٤ بازيكن شمالي حضور دارند كه به بودنشان در كنار خود افتخار ميكنيم،اما به شما حق نميدهم كه به پر افتخارترين مربي استان خوزستان بي احترامي كنيد.صعود به ليگ يك پيشكش شما ولي از راه درست.
فكر ميكنم ٣ يا٤ ساله بوديد كه مجيد باقري نيا با شاهين اهواز قهرمان ايران شد. رسم احترام به استاد و  پيشكسوت اين نيست.
البته بيان هر كس نشانه شخصيت اوست.
‎فومن شهردلیر مردان بزرگی است و خوزستان و ماهشهر شهر و استان شیرمردانی افسانه ای است خودت را از هر دو گروه با این بی حرمتی جدا کردی سعی کن از آن اشجاری ملی پوش یاد و خاطره زیبا در ذهن ها باقی بماندو در این سال های آخر فوتبالت همه داشته های خودت را ویران نکن برادر من
‎و خوب به یاد داشته باش که مردم ماهشهر خونگرم و بامحبت هستند و جواب بی حرمتی های شما را به شکلی پاسخ می دهند که خودت شرم کنی و خجالت بکشی . ما خوزستانی ها و ماهشهری ها فوتبال را زندگی می کنیم و در زندگی محبت را سر لوحه همه زندگی خود قرار می دهیم و این را از استادان بزرگی چون باقری نیا آموختیم و به بودنشان افتخار میکنیم افتادگی کن که دنیا محل تلافی است برادر.
‎و دریای پرتلاطم فوتبال ایران با مردان قهرمانی مانند باقری نیا در حال آرامش پیدا کردن است. آری اشجاری عزیز ؟
‎باقری نیا ناخدای قهرمان درياهاي پرتلاطم است و حرمت مردان بزرگ وظیفه ماست نمی خواستم با لحن خودت پاسخ بدهم فقط خواستم بیادت بیاورم که تفاوت شما و ما تا کجاست.ضمنا در خصوص هزينه كردن گفتي،شك نكن كه ما در بين دوازده تيم حاضر در مرحله دوم كمترين هزينه را كرديم و اين هنر باقري نيا بود كه توانست ما را به مرحله بعد بياورد.ضمنا كساني كه سرپرست تيم ما را ميشناسند به خوبي ميدانند كه آقاي دانشپور اصلا اهل حاشيه درست كردن براي تيم هاي ديگر نيست و منش و اخلاق او همواره زبانزد است.

‎زیبایی همیشه خوب نيست ولی خوبی همیشه زیباست

‎موفق باشی
یا علی