۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
اختصاصی دی اسپورت،

دربی مازندران نیمه تمام ماند+حواشی

دی اسپورت:دیدار دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی مازندران به درگیری کشیده شد و شرایط برای آغاز بازی در نیمه دوم مهیا نیست.
کد خبر: ۶۴۲۴۵

به گزارش دی اسپورت؛  نیمه اول دیدار نساجی و خونه به خونه بابل با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
هواداران دو تیم مانند تمامی تیم های همسایه مثل - ملوان و سپیدرود - یا - فولاد و صنعت نفت - کری بسیاری با هم دارند اما به نظر می رسید این کری ها فقط در میدان باشد و روی سکوها شاهد درگیری نباشیم.
برخلاف انتظارات بین دو نیمه هواداران تیم خونه به خونه به سمت هواداران نساجی هجوم برده و با هر چیزی که دم دست شان بود به سمت هوادران رقیب حمله ور شدند. هواداران نساجی هم بیکار ننشسته و با سنگ و وسایلی که در اختیارشان بود جواب بابلی ها را داند و در حال حاضر درگیری سختی در ورزشگاه هفت تیر بابل به وجود امده است.
نیروی انتظامی با تلاش بسیار در صدد آرام کردن دو طرف است اما به نظر می رسد این بازی در پایان هم دردسر زیادی برای آنها خواهد داشت.

 

تهدید بازیکنان نساجی به بازی نکردن!
درگیری در دربی مازندران به حدی بالا گرفته که بازیکنان نساجی اعلام کرده اند برای نیمه دوم بازی به میدان نخواهند امد.
از آنجایی که این بازیکنان شاهد درگیری و حمله به سمت هواداران خودی هستند و نیروی انتظامی هم نتوانسته مقابل حمله به آنها را بگیرد، بازیکنان نساجی تهدید به نیامدن به زمین کرده اند و باید دید چه اتفاقی در نیمه دوم رخ خواهد داد.
پس از جمله هواداران خونه به خونه، فنس میان هواداران هم توسط هواداران نساجی شکسته شده و احتمال خطرات جدی تر هم وجود دارد و باید دید ماموران برقراری امنیت بازی، چه راهکاری برای نیمه دوم در نظر دارند.

 

حرکات عجیب نیروی انتظامی در بابل!
 در مسابقات فوتبال و زمان درگیری، همیشه شاهد هستیم ماموران نیروی انتظامی با تیم برنده یا اگر تیم میزبان بازنده باشد با آنها همراه شده و حمایت ویژه تری از تیم خودی دارند اما درگیری با بازیکنان و کادر فنی رقیب اتفاق تازه ای است که نیروی انتظامی بابل در ورزشگاه به نمایش گذاشته.
به گزارش بانک ورزش، اعضای کادر فنی و بازیکنان نساجی وقتی دیدند نیروی انتظامی در برقراری نظم ناتوان است برای آرام کردن هواداران خودی وارد زمین چمن شدند که ناگهان با حمله ماموران نیروی انتظامی مواجه شدند!
ماموران با چند بازیکن و چند تن از اعضای کادر فنی نساجی درگیری شدیدی پیدا کردند و در حال حاضر آنها را در رختکن حبس کرده اند!
این اتفاقات به حدی عجیب است که شاید بتوان گفت برای اولین بار در ایران اتفاق می افتد که نیروی انتظامی با بازیکن و مربی تیم میهمان به حمایت از تیم میزبان درگیر شود.
پیش از این بازی خیلی ها از برقراری امنیت در این ورزشگاه احساس نگرانی کرده بودند اما مسوولان خونه به خونه مدعی بودند می توانند امنیت را برقرار کنند که تا این لحظه، برخلاف دیدار رفت چنین اتفاقی رخ نداده است.
در دیدار  رفت، با وجود پیروزی خونه به خونه در خانه نساجی، کوچکترین مشکلی برای بازیکنان و کادر فنی رقیب رخ نداد.

 

شنیده ها حاکی از آن است که حال یکی از هواداران نساجی به شدت وخیم است.

 

هواداران نساجی با شعار " میکشیم میکشیم انکه برادرم کشت " هواداران بابلی را تهدید می کنند.

 

سرانجام این دیدار لغو شد تا کمیته انضباطی نتیجه آن را تعیین کند.






ترند های روز