۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
درخشش در عرصه دیگر؛

گام به گام تا موفقیت با علی سی ثانیه

دی اسپورت: ستاره محبوب سالهای نه چندان دور آبی های پایتخت این روزها در عرصه مربیگری هم قدم های اولیه را به خوبی بر می دارد و خبر از آینده ای درخشان در ظهور مربیان جوان برای فوتبال ایران می دهد.
کد خبر: ۶۴۳۱۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت" علی سامره سرمربی تیم کیان بختیاری شهرکرد پس از پیروزی ارزشمند دو بر یک در خانه تیم صدرنشین شهرداری بم حالا در یک قدمی صعود به رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفته است.

در حالی که سامره نیمه اول را یک بر صفر شکست خورده بود در نیمه مربیان با تغییراتی که انجام داد به بازی برگشت و با دو گلی که تیمش به ثمر رساند با دست پر بم را به مقصد شهرکرد ترک کرد.

آنچه که مسلم است حضور کوتاه مدت علی سامره در عرصه مربیگری در تیم های امید استقلال تهران و کیان بختیاری شهرکرد و نتایج درخشان وی به همراه این تیم ها در کنار اخلاق خاص و دیدگاههای حرفه ای وی به واسطه سالها حضور در کنار مربیان بزرگ و کارنامه درخشان در دوران بازیگری خبر از آینده ای درخشان برای علی سی ثانیه فوتبال ایران می دهد.

سامره که گام به گام و با پشت سر گذاشتن دوره های مربیگری و شروع کار با پایه ها وارد این عرصه شده است در ابتدای فصل علیرغم پیشنهاداتی از تیم های لیگ دسته اول و دسته دوم ترجیح داد تا همچنان به روند پله ای خود ادامه دهد و با کسب تجربیات لازم به سطح اول فوتبال کشور بازگردد.



ترند های روز