۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
در گفتگو با دی اسپورت:

حمید گلزاری:باید از شرایط میزبانی نهایت استفاده را ببریم

دی اسپورت:هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است تیمش به لیگ برتر صعود می کند.
کد خبر: ۶۴۸۶۲

به گزارش"دی اسپورت":حمید گلزاری هافبک جوان تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار"دی اسپورت" در خصوص وضعیت کنونی تیمش گفت:

 

در حال حاضر شرایط تیم ما خوب است و در روزهای گذشته نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و کاملا آماده بازی با تیم پارس جنوبی هستیم.

 

وی در مورد بازی هفته گذشته و شکست غیر منتظره آبی پوشان سیرجانی مقابل تیم خونه به خونه بابل نیز اذعان کرد:بازی خیلی بدی بود و ما هنوز نتیجه رقم خورده را باور نداریم، باید بگویم آن روز، روز ما نبود. البته این نتایج در فوتبال طبیعی است و ما آن بازی را به دست فراموشی سپرده ایم.

 

هافبک با اخلاق و طراح تیم فوتبال گل گهر همچنین در رابطه با بازی این هفته تیمش مقابل تیم پارس جنوبی جم نیز اظهار داشت:تیم پارس جنوبی تیم خوبی است که دفاعی بازی می کند و این را از تعداد گل های خورده این تیم نیز می توان دریافت اما تیم ما نیز آمار بیشترین گل زده را دارد، می توان گفت این بازی حکم فینال را دارد و همان طور که می دانید آنها هم به مانند ما جزو تیم های بالانشین جدول و مدعی صعود به لیگ برتر هستند، به نظرم ما باید در این دیدار از شرایط میزبانی نهایت استفاده را ببریم.

 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که فکر می کنید تیم گل گهر بتواند به لیگ برتر راه یابد؟ نیز بیان کرد:شک نکنید، همه چیز دست خود ماست، دو بازی حساس داخل خانه داریم که باید آنها را با پیروزی پشت سر بگذاریم که در آن صورت قطعا لیگ برتری می شویم، تمام بازیکنان تیم نیز شرایط حساس فعلی را درک می کنند و تلاش می کنند که به این مهم دست یابند.

 

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی



ترند های روز