۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
اختصاصی دی اسپورت،

پیش بازی هف سمنان - اروند خرمشهر

دی اسپورت:در یکی از دیدارهای حساس هفته پنجم لیگ دسته دوم دو تیم هف سمنان و اروند خرمشهر به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۶۴۸۸۲

به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از دیدارهای حساس هفته پنجم از لیگ دسته دوم باشگاه های کشور هف سمنان در خانه از اروند خرمشهر پذیرایی می کند.


هفی ها که با کسر امتیاز از تیم پاس همدان موفق به صعود به مرحله نهایی شدند در دو بازی نخست خود 2شکست را پذیرا شدند اما تیم سمنانی در بازی سوم خود موفق شد از سد تیم خوب شهرداری تبریز بگذرد تا به طور کامل از کورس رقابت ها خارج نشود اما در هفته چهارم باز هم یک شکست در کارنامه تیم سمنانی رقم خورد و شاگردان سیانکی در خانه شهرداری همدان مغلوب شدند تا همچنان در قعر جدول باقی بمانند.


مطمئنا هف سمنان اگر می خواهد نیم نگاهی به رتبه های بالایی جدول داشته باشد باید بتواند از سد تیم اروند خرمشهر بگذرد وگرنه حتی تساوی نیز در این بازی خانگی دردی از آن ها دوا نمی کند.

 

اما اروند خرمشهر نیز که در طول فصل مربیان متعددی را عوض کرده بود در پایان دومین بازی از مرحله پایانی سرمربی خود را باز هم اخراج کرد و نیکبخت باز هم سکاندار اروندی ها شد.


نیکبخت در اولین بازی از مرحله نهایی در خانه مغلوب تیم شگفتی ساز شهرداری همدان شد اما شاگردان نیکبخت موفق شدند یک هفته بعد تیم مدعی نفت و گاز گچساران را شکست دهند تا همچنان نیم نگاهی به صعود داشته باشند.

 

بدون شک اگر اروند خرمشهر در اندیشه صعود باشد باید بتواند در این بازی خارج از خانه از سد تیم قعرجدولی هف سمنان بگذرد البته تساوی خارج از خانه نیز نتیجه بدی برای خرمشهری ها نخواهد بود اما آمار خوب نیکبخت در بازی های خارج از خانه بیش از پیش تیم میهمان را در این بازی امیدوار می کند.


با توجه به نیاز مبرم هر دو تیم به سه امتیاز این مسابقه این بازی میتواند بسیار جذاب و تماشاگر پسند دنبال شود.


هف سمنان و اروند خرمشهر چهارشنبه 96/01/23ساعت16:15در سمنان به مصاف هم می روند.

 

 



ترند های روز