۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
هفته سی و یکم لیگ دسته اول:

خودزنی گل گهری ها در روز خوش شانسی پارسی ها!

دی اسپورت:در چهارچوب هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز دو تیم مدعی گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم به مصاف هم رفتند.
کد خبر: ۶۴۹۲۱

به گزارش"دی اسپورت":از هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز و از ساعت ۱۶:۳۰ دو تیم مدعی گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم در استادیوم اختصاصی گل گهر به مصاف هم رفتند، با آغاز بازی و در نیمه نخست تیم میزبان بازی رو به جلویی را به نمایش گذاشت و توپ و میدان را در اختیار داشت اما تیم مهمان اجازه خود نمایی به مهاجمان تیم حریف را نداد و بر خلاف جریان بازی روی یکی از معدود موقعیت های خود پشت محوطه جریمه آبی پوشان سیرجانی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که امید سینگ بازیکن جوان این تیم با یک ضربه زیبا موفق به فرو ریختن دروازه محمد خزایی شد.

 

در نیمه دوم نیز علی رغم تلاش فراوان تیم گل گهر برای گلزنی و خلق موقعیت های فراوان گلزنی مهاجمان این تیم به شکلی عجیب موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست دادند تا در روز خودزنی سیرجانی ها این مهدی تارتار و شاگردانش باشند که با ارائه یک بازی هوشمندانه و منطقی با چاشنی شانس سه امتیاز شیرین را بدست آورند و علاوه بر کنار زدن یکی از مدعیان امیدها را برای صعودشان پر رنگ تر از پیش کنند.

 

گل گهر سیرجان:محمد خزایی، عیسی پرتو، مهدی کربلایی، میلاد صادقیان، علی مرزبان، شاهین مجیدی(حسین کیانی مقدم۸۰)، اکبر صغیری، پیمان نامور، حمید گلزاری(سجاد اژدر۶۹)، علی شهسواری، حسین دوستدار(مهرداد آوخ۳۵).

 

پارس جنوبی جم:داود نوش صوفیانی، محمود خمیسی، مجتبی لطفی چلیسه، امید سینگ(علی دشتی۸۲)، مهدی حنیفی، حسین پور امینی، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، احسان تاییدی(بابا محمدی۵۴)، محمد حسین مهرآزما(میلاد باقری۷۱)، علی نظری.

 

گل:امید سینگ (دقیقه ۸)

 

اخطارها:علی مرزبان ، پیمان نامور ، مهرداد آوخ (گل گهر سیرجان )  ، داود نوش صوفیانی، امید سینگ، مهدی حنیفی(پارس جنوبی جم ).

 

داوران:موعود بنیادی فر، مهدی عالیقدر، فرهاد مروجی، هادی مسلمی.

 

خبرنگار:سید مهدی حق گوی



ترند های روز