۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
در گفتگو با دی اسپورت:

پیمان نامور:تمام تلاش خود را برای صعود انجام می دهیم

دی اسپورت:هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است تیمش در بازی با تیم پارس جنوبی روز بد فوتبالی خود را پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۶۴۹۷۸

به گزارش"دی اسپورت":پیمان نامور هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار"دی اسپورت" در خصوص بازی با تیم پارس جنوبی جم گفت:

 

در بازی با تیم پارس جنوبی خوب کار کردیم و بازی تماما دست ما بود و در زمین هر کاری که خواستیم انجام دادیم اما متاسفانه در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

 

وی در پاسخ به این که تیم گل گهر در این دیدار موقعیت های فراوانی برای گلزنی داشت اما به نظر می رسید بار روانی و استرس زیادی بر بازیکنان تیمتان حاکم بود و همین مساله باعث شد که در ضربات آخر ناکام باشید نیز اذعان کرد:من به شخصه در این بازی هیچ استرسی نداشتم و اعتقاد دارم که تیم ما خیلی هم راحت بازی کرد و موقعیت های فراوانی نیز روی دروازه حریف خلق کرد اما متاسفانه روز بد فوتبال ما بود.

 

هافبک جوان و با اخلاق آبی پوشان سیرجانی در مورد جبران فاصله بوجود آمده و سه بازی پایانی تیمش نیز اظهار داشت:ما هنوز هم به صعود به لیگ برتر امیدواریم، در سه بازی پایانی با تمام وجود به میدان می رویم و یقین دارم که روزهای خوبی در انتظار تیم ما است چون سختی ها را پشت سر گذاشته ایم.

 

نامور همچنین در رابطه با اینکه آیا هواداران و مردم سیرجان می توانند به تیمشان امیدوار باشند و اینکه در بازی های پایانی دست به کاری بزرگ بزند نیز افزود:من از تمام هوادارانمان عذر خواهی می کنم چون واقعا در بازی با تیم پارس جنوبی برای ما سنگ تمام گذاشتند و به آنها قول می دهم تمام سعی و تلاش خود را تا صعود به لیگ برتر انجام دهیم.

 

وی در پایان در مورد پیش بینی اش از بازی با تیم آلومینیوم اراک در هفته آینده نیز بیان کرد:متاسفانه به دلیل سه اخطاره شدن از همراهی تیمم در این بازی محروم هستم و از این بابت هم خیلی ناراحتم اما تمام بازیکنان تیم هم قسم شده اند که در این دیدار سه امتیاز  را به هر نحوی که شده کسب کنند.

 

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی