۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
با 3 غایب به مصاف راه‌‌ آهن می رویم

سرپرست مس: زنده‌روح در تمرینات مس حضور دارد

 او یک مشکل شخصی داشت و به دلیل بستری شدن یکی از اقوامش در بیمارستان با هماهنگی کادر فنی اجازه و مرخصی گرفت و در بازی با راه‌‌اهن او تیم را همراهی خواهد کرد.
کد خبر: ۶۵۰۱۸

دی اسپورت: سرپرست تیم فوتبال مس کرمان کنار رفتن احمد زنده‌روح از تیم مس کرمان را رد کرد و از حضور این بازیکن در تمرینات تیم مس گفت.

به گزارش "دی اسپورت"، عارف سعیدیان در این زمینه گفت: پس از بازی با خونه به خونه حرف و حدیث‌هایی مطرح شد ولی کنار رفتن زنده‌روح از تیم مس درست نیست و او در تمرینات مس حضور دارد.

وی درباره‌ غیبت این بازیکن در تمرین روز گذشته‌ی مس گفت: او یک مشکل شخصی داشت و به دلیل بستری شدن یکی از اقوامش در بیمارستان با هماهنگی کادر فنی اجازه و مرخصی گرفت و در بازی با راه‌‌اهن او تیم را همراهی خواهد کرد.

سرپرست مس از برگزاری جلسه‌ای میان زنده‌روح و مقامات باشگاه مس گفت و اینکه در این جلسه طرفین صحبت‌های خود را مطرح کرده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تیم مس عصر فردا راهی تهران خواهد شد تا برای بازی برابر راه‌‌اهن آماده گردد گفت: برای این بازی ستاری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و پورشیخعلی و تهامی نیز به دلیل مصدومیت به این بازی نخواهند رسید.

 

 

منبع: باشگاه مس کرمان