۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
اختصاصي دي اسپورت

حسن پور: با شائبه تباني قصد برهم زدن تمركزمان را دارند

دي اسپورت: حسن پور در گفتگويي با خبرگزاري دي اسپورت نسبت به شائبه تباني به شدت واكنش نشان داد و هدف را از بين بردن تمركز تيم راه آهن برشمرد.
کد خبر: ۶۵۰۴۴

به گزارش خبرگزاري دي اسپورت، اين روزها شائبه هايي مبني بر تباني باشگاه راه آهن منتشر شده است. حسن پور قائم مقام و مدير اقتصادي باشگاه در گفتگو با خبرنگار دي اسپورت نسبت به اين شائبه ها واكنش نشان داد. او در ابتدا گفت: اين صحبت ها به اين دليل مطرح ميشود تا در اين مقطع حساس اولا روحيه بازيكنان ما را خراب كنند و دوما تمركز كادر فني را براي بازي بعد به هم بريزند تا اصل را فراموش و به حاشيه مشغول باشند. تيمي كه خود خطر سقوط را حس ميكند به چه علت بايد تباني كند! دوستاني كه اين موضوع را مطرح كرده اند فوتبال را نميفهمند وگرنه با يك نگاه به جدول مشخص ميشود كه ما در منطقه بحراني هستيم.

وي در ادامه افزود:  ما بازيكنان با غيرتي داريم كه حتي با دنده شكسته و اسيب ديدگي شديد هم براي تيم بازي كرده اند، گفتن اين گونه مطالب تاوان سنگيني دارد و آنهايي كه با آبروي انسانها به اين راحتي بازي ميكنند مطمئن باشند بايد در محضر خداوند پاسخگو باشند. ما با مشكلات زيادي اين فصل را به اينجا رسانديم تا پيش خدا و اهالي فوتبال سرمان بالا باشد حال اجازه نميدهيم با عزت و شرفمان بازي  كنند و مطمئن باشيد اين موضوع را پيگيري مي كنيم.

حسن پور همچنين گفت: آقايان كمكي به ما نكرده اند، حداقل چوب لاي چرخ ما نگذارند. ما در هر مقطعي از خودمان حيا و ادب نشان داديم، به ضرر ما نظر دادند. در بازي سپيد رود داور با آن اشتباه فاحش  موجب باخت ما شد و همه كارشناسان نظر به اشتباه داور دادند اما ما به رسم ادب هيچ شكايتي نكرديم ،‌آنوقت كميته انضباطي بازيكن ما را محروم ميكند؟ كاش ناظر داوري گزارش جامع و كاملي از اتفاقات بازي به كميته انضباطي اعلام مي كرد. واقعا پشت پرده ليگ يك چه ميگذرد! همه ميدانند كه نيم فصل تعداد زيادي بازيكن از ما جدا شدند در اين وضعيت بازيكن ما را هم محروم ميكنند. انجا كه كار دست خودشان هست هيچ كمكي نميكنند، به ميلاد زنيدپور كه در اين مقطع ميتوانست كمكمان كند اجازه بازي نميدهند و از طرفي راي به محروميت بازيكن ما ميدهند؟

وي در پايان گفت مطمئن باشيد ما در اين فصل سقوط نميكنيم و با تمام توان ادامه ميدهيم تا همگان متوجه بشوند وقتي با دل قدم در راهي بگذاري خداوند هم كمك ميكند.در آخر از تمام بازيكنان با غيرت و كادر فني پر توان كه با تمام مشكلات بدون هيچ چشمداشتي كنار ما بودند تشكر ميكنم .



ترند های روز