۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
اختصاصی دی اسپورت؛

قهر مشکوک صدا و سیما یزد از ورزشگاه شهید نصیری

فولاد یزد تا دقایقی دیگر از هفته سی و دوم رقابت های لیگ آزادگان در ورزشگاه خانگی خود میزبان نساجی مازندران خواهد بود.
کد خبر: ۶۵۰۷۷

به گزارش "دی اسپورت"، لیگ آزادگان هفته های پایانی خود را سپری می کند و برخی تیم ها برای صعود و برخی برای ماندن در لیگ یک تلاش می کنند. به همین دلیل معمولا برای دور شدن از حرف و حدیث ها شبکه های استانی سعی می کنند دیدارهای تیم استان شان را به صورت زنده روی آنتن ببرند.
فولاد یزد تا دقایقی دیگر از هفته سی و دوم رقابت های لیگ آزادگان در ورزشگاه خانگی خود میزبان نساجی مازندران خواهد بود. بر همین اساس در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه که شب گذشته در هتل شیرکوه تفت برگزار شد، از سوی مسئولین یزدی اعلام شد که دیدار فوق به صورت زنذه از شبکه تابان(یزد) به روی آنتن می رود ولی به یکباره همه چیز تغییر کرد و در حالی که ماشین صدا و سیما مرکز یزد یک ساعت پیش از آغاز مسابقه در ورزشگاه حضور یافته و دوربین ها و کابل ها را نصب کرده بود به یکباره اعلام شد که تنها به دلیل اینکه مسوولین ورزشگاه اجازه ورود یکی از اتومبیل های صدا و سیما را به داخل محوطه ورزشگاه نداده اند، عوامل صدا و سیما استادیوم را ترک کرده اند.

حال باید منتظر ماند و دید که در صورت اشتباه سهوی داور به سود یزدی ها، صدا و سیما چه توجیهی برای این کار غیر حرفه ای ارایه خواهد داد.


صدا و سیما یزد+ ورزشگاه شهید نصیری +نساجی مازندران+وحدت یزد

صدا و سیما یزد+ ورزشگاه شهید نصیری +نساجی مازندران+وحدت یزد




ترند های روز