۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
سرمربی سپیدرود رشت:

نظرمحمدی: در یک ضدحمله غافلگیر شدیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در یک ضد حمله در بازی برابر ایرانجوان بوشهر غافلگیر شدیم و گل خوردیم.
کد خبر: ۶۵۰۸۳

به گزارش "دی اسپورت"، علی نظرمحمدی عصر دوشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر در مصاحبه پس از بازی در رشت افزود: تیم سپیدرود در هر 2 نیمه برتر از ایرانجوان بوشهر بود و بر بازی تسلط داشت.
وی اظهار کرد: متاسفانه در اوایل نیمه دوم روی یک ضد حمله غافلگیر شدیم و گل تساوی را دریافت کردیم و نتوانستیم در این بازی خانگی به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت ادامه داد: در دیداری که باید با برتری زمین مسابقه را ترک و هر سه امتیاز را کسب می کردیم تا شرایط را برای صعود خود مهیا کنیم، به نتیجه مساوی دست یافتیم.
وی بیان کرد: تیم ایرانجوان بوشهر نیز فقط دل به ضد حملات بسته بود و بیشتر اوقات بازی، ما توپ و میدان را در اختیار داشتم و فرصت های مناسبی نیز به دست آوردیم اما نتوانستیم از این فرصت ها استفاده کنیم.
نظرمحمدی اضافه کرد: با کسب نتیجه مساوی در این دیدار خانگی ، شرمنده هواداران بی شمار خود شدیم که چند ساعت قبل از آغاز بازی ، ورزشگاه را پر کرده بودند.
وی در ادامه گفت: امیدواریم که در بازی های باقی مانده بتوانیم مقابل حریفان خود به برتری برسیم و با کسب عنوان قهرمانی ، به لیگ برتر صعود کنیم تا جواب محبت هواداران را بدهیم.
سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر نیز در این مصاحبه خبری گفت: در دیداری سخت برابر تیم سپیدرود رشت به نتیجه مساوی دست یافتیم.
سعید مفتخر اظهار کرد: البته حضور پرشور طرفداران تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز کار ما را سخت تر کرد اما در نهایت موفق شدیم یک امتیاز از این دیدار سخت را کسب کنیم.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط تیم ما در جدول رده بندی ، نیاز به پیروزی داشتیم و چشم به ضد حملات دوخته بودیم تا بتوانیم با این حربه، به برتری برسیم.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه تیم هایی که پایین تر از ما در جدول قرار داشتند ، امتیاز کسب کردند و ما نیز نیازمند کسب امتیاز در این میدان بودیم که خوشبختانه موفق شدیم یک امتیاز کسب کنیم، البته کاری به سایر تیم ها و شرایط آنان در جدول رده بندی نداریم و برای هیچ تیمی بازی نمی کنیم و فقط به فکر تیم خود هستیم.
مفتخر خاطرنشان کرد: امیدواریم که سال آینده مسئولان باشگاه ، سرمایه گذاری بیشتری را انجام دهند و تیم ایرانجوان بوشهر بتواند نتایج بهتری را در لیگ دسته اول کسب کند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر در هفته سی و دوم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، عصر دوشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.