۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
در گفتگو با دی اسپورت؛

طباطبایی:عملکرد تماشاگران داماش و شهرداری فومن قابل تحسین بود

دی اسپورت:سرمربی داماش گیلان از جو خوب سکوهای ورزشگاه عضدی رشت در بازی تیمش مقابل شهرداری فومن تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۵۱۶۰

به گزارش"دی اسپورت"؛هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت و در خصوص دیدار تیمش مقابل شهرداری فومن اظهارداشت:بازی خوبی را مقابل تیم شهرداری فومن پشت سر گذاشتیم اما به واقع عملکرد داوری بسیار ضعیف بود چرا که شما ببینید گل دوم ما که در آغاز نیمه دوم بازی به ثمر رسید کاملا صحیح بود اما متاسفانه این گل مردود اعلام شد.

 

وی افزود:حتی ناظر بازی و کارشناسان داوری که در تلوزیون حضور داشتند گفتند که گل صحیح بوده. امیدوارم از این اشتباهات واضح داوری دیگر در این بازی های حساس شاهد نباشیم تا حق تیمی ضایع نشود.

 

سرمربی داماش گیلان بیان داشت:خدا را شکر موفق شدیم 3امتیاز مسابقه را بگیریم و مقداری به وضعیت خود در جدول بهبود بخشیم و خود را به عنوان مدعی نشان دهیم .به نظر من وضعیت گروه تا یک یا دو هفته آینده مشخص می شود.

 

طباطبایی در خصوص شانس داماش برای صعود به لیگ یک گفت:4بازی به اتمام مسابقات باقی مانده و تمام تیم ها به صعود امیدوارند و ما تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که با تمام قدرت خود را برای این مسابقات حاضر کنیم و تمام تلاش خود را برای صعود داماش به لیگ یک به کار می گیریم.

 

سرمربی داماش با اشاره به حواشی بازی گذشته تیمش مقابل شهرداری فومن در شهر فومن اظهارداشت:متاسافانه عده ای در فومن حواشی زشتی را به وجود آوردند که اصلا خوشایند نبود اما در رشت تماشاگران هر دو تیم در اقدامی جالب حتی تیم مقابل خود را هم تشویق می کردند که جا دارد همانطور که تیم ها به خاطر عملکرد تماشاگرانشان جریمه می شوند با دیدن چنین رفتارهایی از تماشاگران تقدیر شود چرا که به نظر من جای چنین رفتارهایی از سوی هواداران تیم ها در ورزشگاه های ایران خالی است.

 

طباطبایی در پایان در خصوص دیدار آینده تیمش مقابل شهرداری کاشان گفت:مطمئنا بازی ساده ای را مقابل شهرداری کاشان نخواهیم داشت اما به دنبال این هستیم که با تمرکز بالا بتوانیم با حداکثر امتیازات کاشان را ترک کنیم.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری