۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴
در گفتگو با دی اسپورت؛

نوین:برای لیگ یکی شدن هم قسم شده ایم

دی اسپورت:مدافع جوان شهرداری تبریز از انگیزه بازیکنان این تیم برای لیگ یکی شدن می گوید.
کد خبر: ۶۵۱۸۹

به گزارش"دی اسپورت"؛مدافع جوان شهرداری تبریز پس از پیروزی تیمش برابر نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت:بازی سختی مقابل نفت و گاز پشت سر گذاشتیم.بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم.در این دیدار محکوم به پیروزی بودیم.خدا را شاکرم با همدلی و تلاش بچه ها این امر محقق شد.


بابک نوین که سابقه صعود به لیگ یک در زمان مربیگری مهدی پاشازاده را در کارنامه دارد در رابطه با احتمال صعود این تیم نیز افزود:جا دارد از حمایت های بی شائبه ی مدیر عامل و اعتماد ایشان به کادر فنی و مسولین استان نیز که در بازی مقابل نفت و گاز در رختکن تیم حضور یافتند تشکر کنم.

 

وی افزود:تیم کاملی در اختیار داریم.از همان اوایل با هدف لیگ یکی شدن پا به مسابقات گذاشتیم و برای رسیدن به این هدف هم قسم شده ایم.تیم ما امسال بیشترین بازیکن بومی و جوان که با حداقل بودجه بسته شده است را در اختیار دارد.امیدوارم با صعود تعداد نمایندگان استان در لیگ یک به دو برسد.


مدافع خوش استیل تیم شهرداری تبریز که سابقه دعوت شدن به تیم ملی امید را در کارنامه اش دارد در پایان از حمایت های خانواده خود تشکر کرد و اذغان داشت:در طول دوران فوتبالی ام برادر بزرگم همیشه بعنوان مشاور و خانواده ام بعنوان حامی تمام و کمال در کنارم بوده اند که مدیونشان هستم.امیدوارم با پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان بخشی از محبت هایشان را جبران نمایم.

بابک نوین متولد ۱۳۷۰/۲/۲۰ بوده و سابقه بازی در تیمهای گسترش فولاد،شهرداری تبریز،پارسه تهران،عقاب تبریز و دعوت شدن به تیم ملی امید در زمان مربیگری علیرضا منصوریان را در کارنامه دارد.



ترند های روز