۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۲
تمجید مديرعامل شهرداري ماهشهر از هواداران

قنواتي: هواداران سنگ تمام گذاشتند

دي اسپورت:مديرعامل شهرداري ماهشهر از حضور پرشور هواداران ماهشهر تشكر فراوان كرد و از آنها خواست تا با حضور حداكثري در ديدار مقابل برق شيراز كار صعود را يكسره كنند.
کد خبر: ۶۵۳۲۳

به گزارش "دي اسپورت"،فرج الله قنواتي مديرعامل جوان و پرتلاش شهرداري پس از پيروزي تيمش مقابل نفت اميديه گفت:خدا را شاكريم كه توانستيم در حساس ترين بازي اين هفته سربلند به ماهشهر برگرديم.

وي در خصوص حواشي ايجاد شده افزود:متأسفانه در شرايطي كه هواداران ما در حال تشويق تيم خود بودند تشنجي از سوي هواداران تيم ميزبان به وجود آمد و در ادامه مأموران با گاز اشك آور به سمت ما آمدند.بعد از پايان بازي و در مسير بازگشت به ماهشهر باز هم عده اي به سمت اتوبوس هواداران حمله ور شدند كه اگر پليس ما را اسكورت نميكرد معلوم نبود چه اتفاقي برايمان رخ ميداد.ضمن اينكه در مسير برگشت مجبور شديم راه خود را طولاني تر كنيم تا از مسيري كه امنيت بيشتري داشته باشد به ماهشهر برگرديم.

قنواتي در پايان اين پيروزي را كم نظير و مثالزدني خواند و گفت:هواداران در اين ديدار بسيار زحمت كشيدند و از جان مايه گذاشتند،بنده به سهم خودم از همه آنها تشكر ويژه دارم و اين برد را به آنها كه با تحمل مشقت فراوان به اميديه آمدند تقديم ميكنم.ديدار با برق شيراز آخرين ديدار ما در ماهشهر است و از همه تقاضا دارم كه به استاديوم بيايند و هيچ سكويي خالي نماند.



ترند های روز