۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

کعبی: قطعا لیگ برتری می شویم

دی اسپورت:مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تیم ما شخصیت و لیاقت لیگ برتری شدن را دارد و مطمئن باشید با پیروزی مقابل نساجی لیگ برتری خواهیم شد.
کد خبر: ۶۵۳۵۲

به گزارش"دی اسپورت"، حسین کعبی در مورد شرایط فعلی سپیدرود و شانس این تیم برای صعود به لیگ برتر اظهار داشت: شانس ما از
 گل‌گهر و ملوان بیشتر است. ما در زمین خودمان مقابل نساجی بازی خواهیم کرد که این مسابقه حکم فینال را دارد. همه بچه‌ها می‌دانند که باید کار مهمی انجام دهیم و مطمئن باشید که سپیدرود لیگ برتری خواهد شد. تیم ما ۲۰ هفته صدرنشین بود و لیاقت صعود به لیگ برتر را دارد. مطمئنم که این اتفاق خواهد افتاد.

وی در ادامه تأکید کرد: با اینکه مقابل گل‌گهر شکست خوردیم، اما هنوز هم معتقدم که تیم خوبی داریم. مهم‌تر از همه این است که به خوبی توسط هواداران سپیدرود حمایت می‌شویم و آنها بعد از ۲۵ سال انتظار این را می‌کشند که تیم‌شان به لیگ برتر صعود کند. همه می‌دانند ما تیم بی‌پولی هستیم و حامی نداریم، اما با حمایت هواداران سپیدرود به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.


مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت در پاسخ به این پرسش که برای فصل بعد چه تصمیمی دارد، گفت: هدف من این است که چند سال دیگر هم فوتبال بازی کنم و در حال حاضر مهم‌ترین هدف من بازی در لیگ برتر برای فصل آینده است. فعلاً تمام تمرکزم روی موفقیت سپیدرود است و امیدوارم با این تیم به لیگ برتر بیایم.

منبع:تسنیم