۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
مدیر عامل باشگاه شهرداری کاشان مطرح کرد،

خسارت 200میلیون ریالی به ورزشگاه امیرکبیر کاشان

دی اسپورت:مدیر عامل باشگاه ورزشی شهرداری کاشان گفت : تماشاچیان داماشی بالغ بر 200میلیون ریال خسارت به ورزشگاه امیر کبیر کاشان وارد کردند.
کد خبر: ۶۵۳۵۳

به گزارش"دی اسپورت"،مدیر عامل باشگاه ورزشی شهرداری کاشان گفت : تماشاچیان داماشی بالغ بر 200میلیون ریال خسارت به ورزشگاه امیر کبیر کاشان وارد کردند.
به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، احمد شاه بالایی با اشاره به جنجال آفرینی تماشاچیان داماش گیلان در بازی  مقابل شهرداری کاشان اظهار کرد: از سری رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور دو تیم مذکور در روز مبعث به مصاف یک دیگر رفتند و در حالی که شهرداری کاشان سه بر صفر از مهمان خود پیش بود تماشاچیان داماشی با ایجاد تنش و وارد کردن خسارت جو ورشگاه را متشنج ساختند.
وی با بیان اینکه نزدیک به 200میلیون ریال خسارت توسط تماشاچیان طرفدار داماش گیلان به ورزشگاه امیر کبیر کاشان وارد شده است، تصریح کرد: در این بازی علاوه بر وارد شدن خسارت به تاسیسات ورزشگاه  افزون بر 130صندلی تخریب شد.
مدیر عامل باشگاه ورزشی شهرداری کاشان گفت: نتیجه بازی پس از بررسی مستندات و گزارشات ناظر بازی شنبه توسط کمیته انظباطی اعلام خواهد شد.