۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
تغییرات در تیم اجتناب ناپذیر است

واکنش مدیرعامل نساجی به خبر دی اسپورت

سایت رسمی باشگاه نساجی مازندران در خصوص خبر دی اسپورت واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۵۳۶۱

به گزارش"دی اسپورت"؛ پس از انتشار مطلبی از "دی اسپورت" با تیتر <<رفت و آمدهای مشکوک در دفتر مدیرعامل باشگاه نساجی/ اسدی اولین قربانی ناکامی نساجی در صعود>> سایت رسمی باشگاه نساجی طی مطلبی نوشت:


عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد انتشار این مطلب به سایت رسمی باشگاه نساجی مازندران گفت: وقتی به پایان فصل می رسیم انتشار چنین شایعاتی اجتناب ناپذیر است. آقای اسدی، سرپرست باشگاه درحد توانش برای نساجی کار کرده و زحمت کشیده است. اینکه چنین اخباری از کجا به سایت ها راه پیدا می کند و سرمنشا آن کجاست را نمی دانم.

رمضانی ادامه داد: اینکه در پایان فصل تغییراتی در باشگاه صورت بگیرد یا نگیرد به نظر مالکان باشگاه بستگی دارد و امکان دارد که بخواهند تغییراتی در باشگاه صورت دهند ولی تا این لحظه هیچ چیزی به من ابلاغ نشده است و ایشان به کارش در باشگاه ادامه می دهد.

مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد هفته پایانی و دیدار این تیم برابر سپیدرود رشت افزود: ما با تمام قدرت در مقابل سپیدرود حاضر می شویم و حتی به دنبال این هستم تا با صحبت و رایزنی با مالکان باشگاه درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود تا با روحیه ای مضاعف در هفته پایانی حاضر شویم.