۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
دهقانی در گفت و گو با دی اسپورت مطرح کرد:

یزدی ممنوع المصاحبه نشده /بزودی در خصوص اتفاقات گچساران بیانیه می دهیم

دی اسپورت :در روزهای اخیر داریوش یزدی از مصاحبه با خبرنگاران پرهیز می کند  
کد خبر: ۶۵۳۶۳

به گزارش "دی اسپورت "،در روزهای اخیر داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت وگاز  گچساران از مصاحبه با خبرنگاران و رسانه ها پرهیز می کند و حتی شنیده شده به خبرنگاری گفته که از سوی باشگاه نفت و گاز گچساران ممنوع المصاحبه شده، برای اطلاع از جزئیات دقیق این خبر تماسی با مدیررسانه ای باشگاه نفت و گاز گچساران برقرار کردیم تا از جزئیات این خبرمطلع شویم.

 

مدیر رسانه ای باشگاه نفت و گاز گچساران در گفتگو با  "دی اسپورت "با تکذیب این خبر افزود: داریوش یزدی در این روزها تنها نیاز به آرامش و حمایت دارد تا بتواند برای سه بازی مهم پیش رو برنامه ریزی کند و به همین خاطر مصاحبه های خود با رسانه های مختلف نوشتاری و تصویری را به زمان بهتری موکول کرده است.

 

امین دهقانی در خصوص مصاحبه های اخیر مسئولان و بازیکنان تیم اروند خرمشهر اظهارداشت: در مصاحبه هر فردی  می تواند تهمت بزند اما آن چیزی که ما در حال حاضر به آن نیازمندیم آرامش تیم و کادر فنی برای سه بازی مهم آینده است.

 

دهقانی تصریح کرد: در بازی رفت تیم نفت و گاز گچساران و اروند خرمشهر اتفاقاتی رخ داده که تصاویر و فیلم های آن هم در خصوص داوری و هم میزبانی این تیم در اختیار باشگاه قراردارد و باشگاه نفت قبل از  بازی برگشت کلیه این مستندات را برای رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و مسئول محترم لیگ دسته دوم فوتبال ارسال کرده است.

مدیر رسانه ای باشگاه نفت و گاز گچساران افزود: پاسخ کلیه این تهمت ها و مصاحبه های بازیکنان و کادر اروند خرمشهر از سوی مدیریت باشگاه طی یک بیانیه به زودی داده خواهد و هواداران باشگاه نفت نگران این موضوع نباشند.

 

وی تاکید کرد: رسالت اصلی رسانه ها دقت در صحت و صداقت در اخبار است، با توجه به این اصل کسانی که در ورزشگاه شهیدبشارت گچساران حضور داشتند به خوبی می دانند که تحریک تماشاگران تیم میزبان از سوی چه افرادی صورت گرفته که همه این موارد با جزئیات به زودی از سوی باشگاه نفت و گاز گچساران به اطلاع عموم خواهد رسید.