۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
در گفتگو با خبرنگار دی اسپوررت؛

نظرمحمدی: از نساجی می خواهیم با تمام قوا جلوی ما ظاهر شود

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می گوید از تیم نساجی می خواهیم با تمام قوا برابر ما ظاهر شود تا شاهدفوتبال پاک و جوانمردانه باشیم.
کد خبر: ۶۵۳۹۱

دی اسپورت: تیم سپیدرود رشت شانس نخست صعود به لیگ برتر می باشد که روز دوشنبه در دیداری حساس میزبان نساجی مازندران خواهد بود. پیش از دیدار شایعاتی در خصوص تماس های مشکوک با تیم حریف در یکی از سایت ها منتشر شد.

در همین خصوص تماسی با علی نظرمحمدی داشتیم. او در گفت و گو با خبرنگار "دی اسپورت" اظهار داشت: متاسفانه برخی می خواهند با این خبرها تمرکز ما را برهم زنند اما همه می دانند که از ابتدای فصل تاکنون برابر تمامی حریفان جوانمردانه بازی کرده ایم و از تیم نساجی می خواهیم با تمام قوا برابر ما ظاهر شود تا شاهد پاک ترین و جوانمردانه ترین فوتبال فصل باشیم.

سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به شکست برابر گلگهر افزود: شکست مقابل گلگهر را فراموش کرده ایم، بازیکنان در شرایط روحی و روانی خوبی به سر می برند . اگر خدا بخواهد سپیدرود صعود خواهد کرد ، تمام تلاشمان را در این بازی خواهیم کرد ، هر اتفاقی به خیر و صلاح است رخ دهد.
علی نظر محمدی +سرمربی+ تیم فوتبال سپیدرود رشت +علی نظرمحمدی

او در خصوص حضور هواداران در این دیدار نیز بیان نمود: هواداران همیشه یار دوازدهم ما بوده اند،بیش از 30 ماه است که در عضدی شکستی را تجربه نکرده ایم، فکر میکنم ورزشگاه 5 ساعت پیش از شروع بازی پر خواهد شد. حمایت آنها باعث دلگرمی ما بوده است. انشاله در پایان جشن صعود به لیگ برتر برپاکنیم.

 

به گزارش "دی اسپورت"؛ دیدار روز سپیدرود رشت و نساجی مازندران روز دوشنبه 11 اردیبهشت 96 ساعت 17:00 در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد که قضاوت این دیدار حساس بر عهده علیرضا فغانی خواهد بود.