۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
رمضانی:

اعضای باشگاه نساجی شرافتشان را به هیچ چیز نمی فروشند

رمضانی: اعضای باشگاه نساجی شرافتشان را به هیچ چیز نمی فروشند / تمامی تماس هایی که در این چند روز با ما انجام شده را با مدرک به کمیته اخلاق گزارش داده ام
کد خبر: ۶۵۳۹۴

دی اسپورت- هفته های پایانی لیگ آزادگان به دلیل حساسیت هایی که وجود دارد همواره دستخوش حواشی بوده که روح جوانمردی ورزش را خدشه دار می کند. نساجی مازندران در هفته پایانی نقش تاثیرگذاری را در معرفی تیم دوم صعود کننده ایفا خواهد کرد به طوری که شکست این تیم مقابل سپیدرود، کار را برای باقی تیم ها تمام خواهد کرد.

عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد هفته پایانی لیگ آزادگان به خبرنگار دی اسپورت گفت: من سال های زیادی است که در فوتبال حضور دارم و متاسفانه در هفته های پایانی مسائلی به وجود می آید که روح جوانمردی و فوتبال پاک را خدشه دار می کند.

رمضانی ادامه داد: طی چند روز گذشته با برخی از بازیکنان تیم ما تماس هایی گرفته شد که خوشبختانه بازیکنان نساجی همه آنها را با مدرک به من گفته و من هم تمام این مدارک را به کمیته سیانت، کمیته اخلاق و حراست سازمان گزارش داده ام.

مدیرعامل باشگاه نساجی در مقابل دیدار هفته پایانی تیم تحت مدیریتش با سپیدرود رشت گفت: بدون شک این مسابقه یکی از سخت ترین دیدارهای نساجی خواهد بود ولی شک نداشته باشید که بازیکنان و کادرفنی ما برای عزت و سربلندی خود و نساجی با تمام وجود مبارزه خواهند کرد.  صبح طی نامه ای به سرپرست باشگاه اعلام کرده ام که به تمامی بازیکنان ابلاغ کند که به این بازی به چشم یک دیدار فینال گونه نگاه کنند. علیرغم اطمینانی که به بازیکنان و کادرفنی نساجی دارم، امروز هم طی جلسه ای تمام این موارد را به آنها اعلام خواهم کرد که تنها برای عزت و بزرگی خود در این دیدار حاضر شوند و بدون توجه به تمامی حرف و حدیث و تماس ها تنها برای نوشته شدن نامشان در تاریخ لیگ آزادگان به میدان بروند.

رمضانی با بیان اینکه در این چند روز با خود من هم تماس هایی گرفته شد، ادامه داد: از همین جا به همه آنها می گویم که آدرس را اشتباه آمده اند و قویا اعلام می کنم اگر در این چند روز باز هم تماسی از سوی هر تیمی با هر یک از اعضای باشگاه نساجی برقرار شود، شک نکنند که به مراجع ذیصلاح گزارش خواهیم داد و بهتر است مانند یک مرد در میدان مسابقه حق شان را بگیرند.

رمضانی در پایان افزود: به هواداران پرشور نساجی و مردم قائمشهر قول می دهم که تمام اعضای باشگاه به حرمت هواداران و پیشکسوتان باشگاه با تمام قوا مقابل سپیدرود صف ارایی خواهند کرد.