۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
رضاييان در برنامه ورزش و مردم :

پيشنهاد تمديد قرارداد را قبل از قهرماني به تارتار داده ايم

شفيع مجري برنامه ورزش و مردم: رضاييان جوان ولي با تجربه است هواي جم بسيار دلچسب است
کد خبر: ۶۵۳۹۵

به گزارش "دی اسپورت" و به نقل از روابط عمومي باشگاه پارس جنوبي؛ برنامه ورزش مردم شبكه اول سيماي كشور بخش قابل توجه اي از برنامه خود را به گفتگوي تلفني با رضاييان مدير عامل باشگاه پارس جنوبي اختصاص داد.
▪️در ابتداي اين برنامه بهرام شفيع مجري قديمي و تهيه كننده برنامه ورزش و مردم ضمن تبريكِ حضور پارس جنوبي جم در ليگ برتر گفت:آقاي رضاييان از قديمي هاي ورزش هستند و در هدايت تيم هاي كه داشتند بي نظير عمل كردند. شفيع رضاييان را جوان ولي با تجربه دانست. مجري برنامه ورزش و مردم با اشاره به شهر جم وعسلويه و گرماي اين مناطق،از سفر خود به ارتفاعات جم و دلچسب بودن هواي انجا صبحت كرد.
او گفت: اين اتفاقي نبوده كه يك تيم بعد ليگ دسته دوم به ليگ يك بيايد و حالا ليگ برتر.اين روش درست كار است

 

ادامه اين برنامه با صحبتهاي مدير عامل باشگاه پارس جنوبي اينگونه دنبال شد: ليگ يك خيلي سخت و فرسايشي است. البته پر از تيم هاي قديمي و پر تماشاگر است ولي خدا رو شكر كه با همت كادر فني جناب تارتار و غيرت بازيكنان و هواداران در كنار جناب يوسفي مدير عامل منطقه و مجموع وزرات نفت يك هفته مانده به  پايان مسابقات به ليگ برتر صعود كرديم
رضاييان ادامه داد: از مجموعه ورزشگاه بازديد شده و بعد بازي دوشنبه تمام نواقص برطرف خواهد شد.در مورد جناب تارتار هم بايد عرض كنم ما قبل از قهرماني پيشنهاد تمديد قرارداد را به آقاي تارتار داده ايم.



ترند های روز