۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
اختصاصی دی اسپورت :

استفاده تیم آلومینیوم اراک از بازیکن غیرمجاز +فیلم و عکس

دی اسپورت:سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید که باشگاه گل گهر پیگیر حق و حقوق خود در مورد مسائل پیش آمده در دیدار با تیم آلومینیوم اراک می باشد و اگر به آن رسیدگی نشود به مراجع بالاتر شکایت خواهند کرد.
کد خبر: ۶۵۴۰۰

به گزارش "دی اسپورت":مسئولان تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقدند در جریان دیدار تیمشان با تیم آلومینیوم اراک که در چهارچوب هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور برگزار شد تیم حریف از یک بازیکن غیر مجاز استفاده کرده است، در حالی که هر تیم حق استفاده از هفت بازیکن بزرگسال بر روی نیمکت ذخیره های خود را دارد که این تعداد به هشت نفر افزایش پیدا کرده و بازیکن اضافه شده به لیست و نیمکت تیم مقابل به عنوان بازیکن جانشین به میدان مسابقه آمده است که طبق قوانین وضع شده خلاف محسوب می شود و بازیکن مذکور بدلیل حضور در زمین بازی تاثیر گذار نیز بوده است.

 

بر همین اساس مسئولان تیم سیرجانی ضمن جمع آوری مدارک لازم در این خصوص و ارسال آن به کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال پیگیر حق و حقوق خود در این رابطه شده اند و خواستار رسیدگی و پاسخگویی صریح و شفاف و همچنین صدور رای قاطع از سوی کمیته مذکور در این باره هستند.

 

رضا فتح آبادی سرپرست تیم فوتبال گل گهر در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت ضمن اعلام این خبر افزود:چنانچه در این زمینه اقدامات لازم صورت نپذیرد و قصد ضایع کردن حق و حقوقمان را داشته باشند جهت رسیدگی به پرونده خود ، به فیفا شکایت خواهیم کرد.

 

در زیر تصویر لیست اسامی بازیکنان تیم آلومینیوم اراک و همچنین فیلم مربوط به استفاده این تیم از بازیکن غیر مجاز مذکور آمده و قابل مشاهده می باشد:




 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

دانلود ویدئو